Evliliğimde çok mutsuzum ama hamileyim. Bana ne önerirsiniz?

23 yaşındayım. 2 buçuk yıldır evliyim. 700 km uzak bir şehire gözüm ondan başkasını görmediği için aşkımdan geberdigim için gittim. Hala seviyorum ama bu aşk bana pek hayır getirmedi. Ailesinden çok fazla çektim ne kadr kötü insan gördüysem onlar bir yana bunlar bir yana. Bir kızım var 1 yaşında ve zorla oldu yine hamileyim. Çok mutsuzum benim bebeğime sevinmem gerekirken ben çok mutsuzum. 3 gündür konuşmuyoruz onunla kovalayan ben olmayacağım. İkimiz de aşıktık ama ailesi çok fazla girdi. Birde aile apartmanı ne varsa karışmak istyorlar ben bunaa izin vermedm eşimin açıklarını kapatmaya çalıştım. Ben ailemin yanına kalmaya geldgmde hep yeniden tiktok falan açıyor. Çok üzüldügm şeyleri bilmesine rağmen yapmaya başladı. Güvenimi yedi bitrdi. Ben boşanmak isteyen ama bir türlü kurtulamayan biriym. 2. Çocuğu ilk aldrmayi böyle bir aileye tekrar çocuk vermemeye kararlıydım ama sonra günlerce agladm nasl vebalini alacagm bu çocuğun diye. Lütfen bana bilgili insanlar yorum yapsın aldirmali ve bosanmali mıyım napacagm hiç bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu niye değiştiriyorlar?
Evliliğimde çok mutsuzum ama hamileyim. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla