Adadasınız ve aç kaldınız, ailenizi yer misiniz?

Ailenizle adada mahsur kaldınız. Elinizde bir bıçak var ama ailenizde yok. Avlanamazsınız hayvan yok, denizde de adada da. Ailenizi bıçaklayıp oldürüp yer misiniz yoksa onurlu bir şekilde kendinizi mi öldürürsünüz? (Adaya yardım çağırma şansınız yok bu arada, hiç yardım gelmeyecek.)

Hayatta kalmak daha önemlı. Ailemi yerim.
Ailemi *ldürüp hayatta kaldım da ne oldu? Asla. Kendimi *ldürürüm.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar denizde balık yok, adada da meyve bitki vs yok. Yani o durumdasınız, ne yapardınız
Adadasınız ve aç kaldınız, ailenizi yer misiniz?
Cevapla