Teşekkür ederim @Nursenakarakılıç @SellyA
2023 bitmek üzereyken 2023 hakkında neler söylemek istersiniz?
Teşekkür ederim @Nursenakarakılıç @SellyA
2023 sona ererken, dünya çapındaki bireylerin ve toplulukların gösterdiği dayanıklılık ve uyum yeteneği üzerinde düşünmek istiyorum. İnsan ruhunun büyüme ve birlik kapasitesini gösteren zorluklarla karşılaştık ve zaferleri kutladık. Ve acı çektik. 2024’ün olumlu değişim ve bağlantı için daha fazla fırsat getirmesini umuyorum. Ancak biliyorum ki hiç bir şey değişmez.

#GeceMuhafızı
09 Kasım, 2023 Perşembe 19.26
Çok kötü şeyler yaşattın? öncelikle köy evinden kurtuluyoruz işte dedem rahmetli oldu bu sene amcam amcamı köy evinden kovmasaydı hala herkes girerdi çıkardı ama o ihtimal yok o yüzden resmi artık onların oldu orada hep kötü anılarım var zaten tepe tepe kullanın tabiki ayrımcılık var bu sene en son bir şey daha yaşandı yine kurtuldum cenaze evinde kuzen yine aynı yerde bana yaşattığı travmayı tekrar yaşatmaya çalışıyor ama ben eskisi gibi korkmuyorum muhattap olmadım zaten yalandan abla diyor mesela yalancı olduğunu bilmiyordum bu kadar şerefsiz olduğunu bilmiyordum öğrenmiş oldum sezgilerim yaşadığım olay milletin orada olmasıyla kurtuldum yani her şey hep orada yaşandı bu sene de aynı şey orada yaşatılmaya çalışıldı ama tabiki farklı olarak çünkü burada hareketler var evet çarpmalar var ama eskisi gibi değil eskide dokunmalar var zorla sahip olmaya çalışma var korkutma tam anlamıyla var kullanılma biraz da olsa var burada bunu yapamadı zaten o yüzden o kadar çabaladı ne istediğini belli etmeye çünkü ben yukarı çıksaydım hiç birine gerek kalmazdı benim sezgilerim çok kuvvetlidir ilk göz temasında anladım çünkü baya baktı sonra yemek masasında baktı ben başımı çevirdim orada niyetini belli etti beni izledi yakın durmaya çalıştı kokladı süzdü kapıyı kapat merve abla dedi muhattap olmadım hep güldü hep baktı eskiden yaptığı travmanın hareketlerini bana gôsterdi vücudumda çarptı iki kere iki kere düşme tehlikesi atlattım Allah'a şükürler olsun kurtuldum kuzen kapının arkasındaydı tam riskli durumdu Allah'tan kurtuldum
Kötü olmuş hiç anlamadım
Defol git 2023 senden nefret ediyorum
Tamam 😃
Olsun 🙂
Beni 2023 gibi düşün😌
Olsun bazı zamanlar insan rahatlamak ister
2023, birçok açıdan önemli bir yıl oldu. Dünya genelinde, insanlar pandemi sonrası normale dönme çabalarını sürdürdüler ve birçok alanda önemli ilerlemeler kaydedildi. Teknoloji, bilim, sanat, spor ve politika gibi alanlarda birçok olay yaşandı.2024’ün daha da iyi olmasını dilerim
İnşallah
valla güle güle gitsin bi dahada gelmesin 😁
🙂🙂
Evet
Cevap
11Cevap
Her sene olduğu gibi 2023'te maalesef bizim için pozitif geçti diyemeyiz. Öncelikle depremin yarattığı acılar akabinde seçimler Türk insanı için fazlasıyla yıpratıcı bir süreç oldu Umudumuz artık bundan sonra 2024 için diyebiliriz
Kesinlikle katılıyorum
Depremden tut seçimin kaybedilmesine kadar her şey çok kötü geçti... ekonomiyi hiç söylemiyorum ayrıca 2024 başlarında şu an o tuttukları dolar kurunu bırakıp 35 40 TL ye çıkmasını bekliyorum
Her şeyin hayırlısı olsun
Teşekkür ediyorum bazı insanların gerçek yüzünü gösterdiği için, resmen aydınlatan bir yıl oldu...
Her zaman gerekiyor
Aynen ya hiç farkında değiliz resmen son 1 ay kaldı, çok şey yaşandı acı olaylar oldu, kötü başladı ama inşallah sonu iyi olsun
İnşallah
2023 bizim için deprem nedeniyle adeta kabus gibi bir yıl oldu. Tabi rabbimden gelen yapacak bir şey İnşaAllah 2024 hayırla gelsin.
İnşallah kardeşim
Beni değiştiren dönüştüren bir yıldı umarım daha iyi bir yıl geçirebilirim.
Umarım
Yani normal bir yıldı zor oldu ama atlattık çok şükür bakalım 2024 te ne olacak
Her şeyin hayırlısı olsun zoruma geldiğin için teşekkür ederim
Rica ederimm
Evliligimin tam bir yılı doldu 2023 bana esimi can yoldaşımı hediye etti teşekkür ediyorum 2023 huzurla geldin
Maşallah daim olsun
Kötüydü ama en azından ölmedik, tabi daha 2 ay var ne olacağını bilemeyiz ama buraya kadar gelmek bile başarı
Allah korusun
Nifret ediyoyum abiş
Anladım
Güzel bir yıl oldu benim için
Umarım daha iyi olur
acılar yılı oldu bana
Umarım bundan sonra güzel olur
inşallah kardeşim
Yeni bir yıl, yeni deneyimler ve yeni bir ben...
🙂🙂
Kotu bi yildi bi daha gelmemesi dilegiyke
Hayırlısı olsun
Güzel bir yıl oldu, Allah aratmasın🙏🏻
Ne güzel abi
Çok kötü anlamsız bir yıl oldu
Doğru söylüyorsun
Anlamsız bir yıl
Haklısın
Bitince yazarım daha var boş yapma
Tamam 🥳
Tecrübe oldu, sağlıcakla git. 🙂
Teşekkür ederim hoş geldiniz
Bir şey danışmak için yazmıştım size
berbattın gerçekten
Umarım yeni yıl iyi olur
Y... Gibi bir yıldı
😃😃
Güle güle
🙂🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?