Evet yıllardır yalnızım zaten 1 tane pek uzun olmayan uzak mesafe ilişkisi yaşadım.
Bana pek umut yok gibi geliyor
Yapabileceğim bi şey var mı😀
Evet yıllardır yalnızım zaten 1 tane pek uzun olmayan uzak mesafe ilişkisi yaşadım.
Bana pek umut yok gibi geliyor
Yapabileceğim bi şey var mı😀
Her şeyden yana umutsuzluğa düşseydik şu an hayatta olmazdık. Bir şeylerden yana hâlâ umudumuz var ve olmalı da. Şimdiye kadar hayatına birinin girmemiş olması bundan sonra da girmeyecek olduğunu göstermez...
Bende yalnızım bir sürü ilişki yaşadım ama 5 senedir bişey yaşamadım uzun süredir yalnızım jenerasyon farkından da çok konuşacak konu bulamiyorum insanlarla. Kendimi de sırf yalnız kalmamak için değiştirip yeni yeni konular açmaya programlamak istemiyorum.. Bende merak ediyorum devam eder mi diye bu durum ama çokta kasilmiyorum acikcasi
Bende çok uzun süredir yalnız ve mutsuz ama olgun, tecrübeli, sadık, arzulu ve doyumsuz erkeğim. Saygı ve sevgi olmaza olmazımdır. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
Cevap
67Cevap
Bence umutlu olun devam etmez bu şekilde..
Umarım böyle devam etmez ama bu durum biraz sana da bağlı yani bu işlere uzak duruyorsan kimseyi yaklaştırmıyorsan beklentin yüksekse gibi şeyler biti olmasını öteliyordur ama durum böyle diye böyle gidecek bir şey yok bunu değiştirecek kişi de sensin çünkü bu hayat senin
Ben de 31.. ama umudum yok artık. Öylesine biriyle sevgili olmak istemiyorum aşk olmazsa asla kimseyi hayatıma sokmam yani umut yok kısaca
İnsan kırıldıkca içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandırırsin.
Birilerini tanımak için kendine şans vermelisin
Var. Vazgeçme yeter. Saçma sapan yalnızlık triplerine girme. Hala karşına çıkma ihtimali olan 23 milyon erkek var :D
Her şeyin bir sırası vardır, şu bir gerçek ki bu devirde insanlara güvenmek çok zor ve gerçek sevgi kavramı pek kalmadı.
Kahin değiliz bilemeyiz bunu. Ama bir kadının yalnız olduğuna pek inanmıyorum. Kadınlar çok kolay bir şekilde sevgili bulabiliyor
Yalnızlık yanlış insanlarla olmaktan iyidir. Hayatıma hep yanlış insanlar girdi hayat enerjim bitti tükendim resmen..
net ol. kadınsın ve bulmak istedikten sonra bulursun. sevgilisi olanların senden fazlalığı yok canım
Temiz duygular ile seviyorsan devam eder ama kalbinde hainlik fesatlık varsa etmez
Çok haklısın
Maalesef
Kendine bakman, bakımlı olman güzel giyinmen şart.
Durumu değiştirmen sana bağlı.
31 yaşına kadar sadece tek bir ilişkin mi oldu?
Sohbet edelim istiyorsun ne bileyim bir şeyler anlat sana kalmış
35 ı bulmadan evlen derim sonra istesende çocuk doğurmak sıkıntı olur
Sosyalles biraz insan içine çık, birilerine şans ver
Muhtemelen çekilmez birisin ya da kibirlisin
30+ yaşlar en tatlı yaşlar ama kısmetini aramıyosun demek ki ☺️
kadınsın sen be saçmalama. tabi ki birisini bulursun
ben senin 39 yaş versiyonunum seni anlıyorum kendine yönel kendin ol zamanla acımaz
Kadınlar nasıl yalnız kalıyor hiç anlamıyorum buradan bile yazsan 100 kişi çıkıyor işte
ıstersen ben senın yanında olurum hep senınle ılgılenırım
beklemediğin anda neler neler olur böyle umutsuz olma
Normal bir şey ama yaş aldıkça zor seçmeye başlarsin😂
Bul birini sanaldan bul elbet sana uygun, senin gibi birini arayan biri vardir karamsar olma
Kral sanarsın 60 meridyen dayayıp menopoza girmiş teyzeler gibi konuşma 🤣bekle az Bi
Buradan bulursun diyeceğim ama gizli kullanıcı olduğun için umutsuz vakasın. Djjru
uzak mesafe ilişkisi nedir yaaaaa, o sayılmaz.🤷♂️km sıfır sende daha
Çok görüştük zaman geçirdik birlikte kaldık
Bende 34 yaşındayım hiç sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti ve yalnız yaşlanıyorum
Kaderini zorlamalisin. Mesela anne, akraba veya komsu tavsiyesi üzerine biriyle tanismani öneririm. Görücülük modasi gecmiste olsa belli bir yastan sonra saglikli bir adim oldugunu düsünüyorum
normal bu devirde erkekler heyecan arıyor evlenmiyor
Kudurmussundur simdi erkeksizlikten millettin kocasına sevgilisine sararsın sen
Seni biriyle shiplerdim ama onun durumu senden de kötü tanışın desem olmaz korkuyor
Yaşın hiç önemi yok. Annem 40 yaşında yeniden evlendi ve şu an çok mutlu. Yani mutluluğun ne zaman geleceğini bilemezsin.
bende 32 yalnızım ve geleceği görebiliyorum bir sevgilim olmadan evlenmeden öleceğim kabullendim bunu
Abla yanlış anlama da yaş 32 bu yaştan sonra zor
bu işler kısmet işi ama doğru yerlerde de aramak lazım biraz
senden bir yaş küçük ve yalnızım zamana bıraktım sende zamana bırak illa biri çıkar karşına
35-36 da evlenenler var ya
Gizlisin sanalda bile umutsuz vaka
yakınındaki kişileri ara madem
Kaderini sen değiştirirsin anca
Yakında evlenirsin inşallah
Etse de etmese de hayat devam ediyor
Benimle tanışmadın sjshsjs
Yakın mesafe birini bul 😊
Yok..
Evde kalmışsın alarmlar çalıyorr
Var görücü team
Hayirlisi bende yanlizim hep
Hep farklilik bekledn ondan😊
Yalnızlık iyidir
Böyle devam edip etmemesi sana bağlı
Keşke beni tanısaydın
Mis gibi yaşa git.
Bence yaşın çok yok kuzu asla böyle düşünme
Zirvede birak iste 😀
birini bulup yiceksin
Başında bela yok ne güzel işte
Var birini bulmak😃
hayatını yaşa bence ye iç :D
Tek ben sanıyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?