32 yaşındayım, yalnızım sizce bu durum böyle devam eder mi?

Evet yıllardır yalnızım zaten 1 tane pek uzun olmayan uzak mesafe ilişkisi yaşadım.

Bana pek umut yok gibi geliyor

Yapabileceğim bi şey var mı😀

32 yaşındayım, yalnızım sizce bu durum böyle devam eder mi?
Cevapla