Bedelli askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? Olmalı mıydı yoksa adaletsizlik mi?

Evet baylar bayanlar düşünceleriniz neler? Yararlanmak isteyen ya da yararlanacak olan var mı? Sevgilinizin bedelliden yararlanmasını mı istersiniz yoksa askere mi gitmesini istersiniz kızlar bu da size özel sorum...

Bu da bedelliden yararlanmayı düşünenler için amme hizmeti yaş hesaplama sitesi https://kac-yasindayim.com :)
Bedelli askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? Olmalı mıydı yoksa adaletsizlik mi?
Cevapla