İşim var demesine rağmen neden benimle sohbet etmeye devam etti?

Birisi vardı işte buluştuk arabayla aldı beni normal konuşuyoruz 20 dakka sonra işim çıktı gitmem gerekiyor falan dedi ama yine de beni eve bırakmak isteyen oydu ve yolda sürekli sohbet etmeye çalıştı sorular sordu sürekli kusura bakma lütfen yanlış anlamadın dimi moralin bozulmadı dimi diye sorup durdu. Ama o gün bir daha hiç arayıp sormadı, ben de aynı şekilde
İşim var demesine rağmen neden benimle sohbet etmeye devam etti?
Cevapla