Bu ülkede yaşamak cehennemden daha zor haklı mıyım?

Bugün bir kahve içtim annem burnumdan getirdi. Ulkeyi bu hale getirenlere hakkım helal değil zaten psikolojimde bitti iyice. En iyi çözüm malum son oldu artık benim için. Aileme maddi ve manevi yük olmak canımı yakıyor artık. burada böyle yaşamaktansa cehennemde yanarım daha mantıklı. Normalde adam akıllı para harcamam okula giderken bir simit götürüyorum sadece. Malum tayfa destekçileri görsün ne hale getirdiler ülkeyi. Kendimden utanıyorum kendimi yük olarak görüyorum artık
Bu ülkede yaşamak cehennemden daha zor haklı mıyım?
Cevapla