Bu ülkede yaşamak bana zor geliyor?

Ben eczanede çalışan biriyim aylık 5 bin TL gelirim var bunun 2.500 tlsi ev taksitine gidiyor kendime bir iPhone alıcam 10000 TL ama alamıyorum taksitleri fazla geliyor mutsuzum yıllardır emek vermişim 11 yıldır çalışıyorum ama kendime bir telefon alamıyorum sinirden aglicam ya benim gibi kafayı yiyen var mı?
Bu ülkede yaşamak bana zor geliyor?
Cevapla