Belki 4 te 1 lik bir kesimi hariç bırakabilirim, ama her yerde gördüğüm, her yaş ve sınıftan insanlar çok vasat.. iyi eğitimlü, orta-üst kesim insanların bile bi kısmı kültür &medeniyet açısından sınıfta kalmış. Alt kesim başına gelene sabredip kader diyor. Şikayet etmekten başka kimsenin bişey yaptığı yok. Hemen her mevzu ve mevkide liyakatsizlik ve kalitesizlik almış yürümüş. Gerçekten, en büyük sınav burdan maalesef kurtulamamış olmak. ve burada çocuk yetiştirme fikri buz gibi geliyor..
Bu ülkede yaşamak gerçekten de boğucu bir imtihan sebebi değil mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence olabilir
Umarım sevap olarak yazılıyordur
👏👏👏👏👏