Sizcede cok yorucu bi ulkede yasamiyormuyuz?

Herseyiyle cok sıkıntılı bi ulke ekonomi, felaket, cahillik, cok bilmiş tavırlar, eşitsizlik, suç cinayet tecavüz, vs. Gerçekten cok yoruyor artik 24 yaşındayım iliklerime kadar hissediyorum bunu avrupada yasayan arkadaşlarım ve kuzenlerim var inanilmaz rahat bir yasam sürüyorlar zorluklari tabiki var ama burasi kadar degil
Sizcede cok yorucu bi ulkede yasamiyormuyuz?
Cevapla