Bu ülkede yaşamak zorunda olmaktan sonuna kadar tiksiniyorum. Var mı kurtulabilen?

Şaka gibi bir ülke. İliklerime kadar nefret ettim bize layık görülen b. ktan şartlardan , gidişine gelişine ezik büzük ilerleyen sistemden, cahil cühela milyonlarca tipten, iş bilmez adam kayıran mafyavari hödüklerden. Ülkeyi geçindiren tek şey halkı sırtına bindirilen vergi! Ulan zaten gelir vergisi alıyosunuz kdvsi ötvsi stvsi mtvdi ebesinin ebesii! 100 kiralık ğrün oluor mu sana 1000 lira. Abi ilaç arıyorum kullanmak zorundayım İstanbul da ki bir ilçede ki tüm eczaneleri aradım yok yok! Adamlar “ Bizim suçumuz değil depodakiler zam gelecek diye çıkarmıyr “ diyor. Reçete günü geçti ilaç yok ortada. Ulan eczane eczane dolanırken Suriyeli kadınlar geldi para vermeden eczanenin tedarik edebildigi ilaçları gözümün önünde aldı gitti!!! Para bile ödemedi! Eczacı diyor ki senin beninle vergisiyle! S. karlar öyle işe. Abi bu millet niye bu kadar eciş bücüş halde. Niye kimse hayırdır diyemiyor? yok mu şöyle nüfuslu akıllı adamlar halkı sesi olacak? Bugün ehliyet sınavına girecektim. 1 haftadır da hazırlanıyorm. Eski kimlikliysen giriş belgesinde 2 imza olacakmış bu sebepten sınavı yaktılar almadılar. Kursa gittim sormluluk kabul etmiyorlar “Biz bilmiyorduk tek imza olayı sadece yabancı süücü adaylaına uygulanıyordu diyorlar. Ulan verinsene bunun bilgisini diğer imzayıda milli eğitime imzalatınsana hödükler! yönetmeliği ben nerden bileyim siz bileceksiniz! Dişçisinden okuluna kursuna güzellik merkezinden bakkalına heryer leş. İş bilmezlerle dolu etraf ve vatandaşın hakkını koruyan yok. Etraf başıboş hayvan kaynıor sokağa çık en az 8,9 köpek , gören Hindistan Pakistan Afrika yız zanneder. Kısırlaştırma için çağırıyoruz teşrif etmiyorlar, mama desteği istiyoruz vermiyorlar. Daha geçen kuduz aşısı olmak zorunda kaldım. Sokakta aç bilaç hayvanlar biri doğursa 10tane çıkarıyor en az. Yetişemiyoruz. Yatın belediyeler siz anca yatın!!! Arka planda müthiş paralar dönüyor nasıl olsa ! Bir araba almak istiyoruz düşük şartlarda 100bin kredi çektik 3 kardeş ödeyeceğiz. En kıytırık arabalar 150binden başlıyor. İstanbul da bir ev sahibi olmak istiyoruz Avrupa yakasında bulunduğumuz ilçede ve yakın ilçelerde ievler 2milyondan başlıyor. Enflasyondan oahalılıktan Dünyayı göremeden ölüp gidicez anasını satsyım. Böyle hayat mı olur? Ortam kaos, yönetim berbat , heryer mülteci kaynıyor ülke sessiz işgal altında. Geçen sene 4000e alınan ehliyet busene 10bin. Ama enflasyon %100 ün altında yersen! Ehliyet sertifika falan da devletin Milli Eğitim Bakanlığı düzenliyor! Allahını seversen şu ülkeden kurtulabilen varsa çaresini söylesin, burada yaşamak isteyene mutluluklar ama ben yıldım. Tiksindim. Çok mutsuzum bu ülkede

Bu ülkede yaşamak zorunda olmaktan sonuna kadar tiksiniyorum. Var mı kurtulabilen?
Cevapla