Sevdiğim bir abla var. Kursa bazen yemek yapıp getiriyor. Ama istisnasız her yaptığı yemekte kıl çıkıyo?

Kılı önünde çıkarıp atamıyorum görecek diye. Bir iki kaşık alıp doydum şiştim diyorum. Ayıp olmasın diye söyleyemiyorumda. Yemeyince de beğenmediniz mi diye sorup üzülüyor. Bahane uyduruyorum yedim abla. Karnım aç değil diye. Bu durumda siz olsanız ne yaparsınız? Bir de hep bana mı denk gelir anlamıyorum.
Sevdiğim bir abla var. Kursa bazen yemek yapıp getiriyor. Ama istisnasız her yaptığı yemekte kıl çıkıyo?
Cevapla