Eşim ablasından yemek getirmesini istedi, benim yemeklerimi beğenmiyor mu?

Dün akşam yemeğimizi yedik mutfağı temizledim ablası davetliydi bize eşim aradı nerdesiniz hadi bekliyoruz dedi ablası dedi yemek yiyoruz aa ne yiyosunuz işte tavukla lahmacun dedi eşim dedi bana da getir dedi bugün yemek yapmadım onları yedik bende alındım hani karımın yemeklerini beğenmiyorum getir demek gibi birde ablası da öyle bol getirmiş ki 3 günlük yani öyle benimde pilavım vardı kabaklı yemeğim vardı onları da ben yedim sizce eşimin yaptığı doğru mu ben çok alındım sanki benim yaptıklarımı beğenmemiş gibi olmuyor mu yoksa normal birşeymi?

Eşim ablasından yemek getirmesini istedi, benim yemeklerimi beğenmiyor mu?
Cevapla