Uyarmanıza rağmen inatı yüzünden hata yapsa zor durumda kalsa ve çok üzülse yine de onu korur kollar toparlar mısınız?





Yani ne hata yaptığına bağlı tabi ki de.. ama arkadaşımın yanında olurum tabi ki de.. zor gününde özellikle de.. ama 100 kez uyarmama rağmen bilerek hata yapıyorsa da maalesef elimden bir şey gelmez
Cevap
4Cevap
Bir yere kadar yardımcı olurum ama bir yerden sonra kendi aldığı kararların bedelini ödemeli ki bir daha yapmamalı
Gerçekçi bir cevap gerçekten de bazen çok sevdiğimiz kişilerden bile onların iyiliği için bir müddet elimizi çekmeliyiz.
Dostlarım ailemdir, tabi ki hata yapacak tabi ki onu koruyun kollayacağım. Bizim kanımız birbirine karışmış, biz ayrılmayız...
Hayir ne halin varsa gör deriz seni dinlemiyorsa
lanet olsun içi de ki bu babacanlığa gittiği yere kadar götürmeye çalışırım
Her secim bir bedel gerektirir. O secimini yapmissa bedelini de tek basina oder.
Tabiki de hatası kendine olur kendini ilgilendirir.
hak etmeyene hak etmediği değeri vermek zulümdür..
Çok kanat geldim ama. iki günde unuttu
Ya nankörlük kısmı da var evet. Şöyle diyelim nankör biri olmasın bu dost ama böyle inat ve toy olsun yine de yardımcı olur musun?
Her daim olurum oldumda
🖤🖤
💕🥰
Evet her konuda yardımcı olurum
Yiaa 🖤
Zor bulunur böyleleri
Evet 🖤🌸
Öyle birisini sildim.
Bı yere kadar ya
Evett
Çok seviyosam tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?