İnsanların dış görünüşleriyle alay eden kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben tam cahil olduklarini düşünüyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Çirkin gördüğüm birine bile söylemem cirkinsin diye beni ne ilgilendirir güzelliği çirkinliği karşımdaki insanin kendini yetiştirmiş egitimsiz insanların yaptığı davranışlar bunlar karşındaki insanı küçümsemekte hoş bişey değil bence
İnsanların dış görünüşleriyle alay eden kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla