İnsanların dış görünüşüne yapılan yorumlar sizce de baymıyor mu?

Olumlu veya olumsuz görünüşle ilgili yapılan yorumlar çok basit ve sıradan geliyor bana. Sanki herkese deniyor gibi düşünüyorum. Benim için çok sıradan geliyor görünüşle ilgili iltifatlar.

İnsanların dış görünüşüne yapılan yorumlar sizce de baymıyor mu?
Cevapla