Nişanlımla aynı evde yaşamaya başladıktan sonra evliliğe bakışım değişti. Çiftler evlenmeden aynı evde yaşamalı mı?

Onu gerçekten çok seviyorum ama aynı evde yaşamak bizim ilişkimize iyi gelmedi gibi hissediyorum sanki evlensek aramızdaki büyü bozulacak diye korkuyorum bir ilişki ne zamana kadar evliliğe gitmeden yürür ki 😔 bu sorunlar nasıl aşılır

Nişanlımla aynı evde yaşamaya başladıktan sonra evliliğe bakışım değişti. Çiftler evlenmeden aynı evde yaşamalı mı?
Cevapla