21 yaşındayım liseden sonra ne üniversite okuyabildim ne de işe girip çalışabildim. Eve hapsoldum. Evi çekip çevirdim. Hasta anneme baktım. Yeri geldi hem akrabalarimdan hem abim ve yengelerimden işe yaramaz basarisiz sınavı kazanamayan okumayan bir aptal, deli muamelesi gördüm. Sonra babamı kaybettim.1 yıl boyunca antidepresan kullanip iyice içime kapandım.
2-3 yıldır bir boşluk bir inziva dönemi geçirdim.
Tam psikolojik olarak kendime telkinler verip kendimi ayağa kaldirmak isterken bana okumak icin geç kaldin sana birini bulalim sevmesende bir yuvan olur babanda yok zaten annende ölür disarda kalirsin deyip üzerime geldiler.
Onları dinlemedim. Gittim borç yapıp 2 bin liraya kitap ve deneme aldım üst komşumdan interneti açması için yalvardım program hazirladım. Gözüm kararıyor sersemleşiyorum diye hastaneye de bugün gidip kan değerlerime baktirmak isterken kiz arkadasim (söz de) hemsirelik 3. sinif olmus hastanede staj gordugunu ogrendim tam gülümsedim merhaba dedim lafı dolastirip ne kazandin ne yapiyorsun dedikten sonra kendini övüp bana zavallıymışım gibi bakıp sanki yaşıt değilmişim gibi benden buyukmus gibi davranip omzuma dokunup cnmlı yapmacik kelimelerle konusup telefonumu veriyim ihtiyacin olursa yardim ederim demeye basladı. Bana kendimi kötü hissettirdi. Neden öyle yaptı bilmiyorum.
Çok zor zamanlar geçiriyorum. Her sey cok uzerime geliyor.
Ben 21 yasinda yeni bir sayfa acmak icin 22 yasinda universite hayatina atilmak 25-26 yaslarinda elime mesleğimi almaya geç mi kaldim ya? Ben çok mu yaşlıyım?
Neden herkes hayatı kacirmisim da kocaman kadin muamelesi yapiyor?
Kimsem yok yapayalnizim ya💔
2-3 yıldır bir boşluk bir inziva dönemi geçirdim.
Tam psikolojik olarak kendime telkinler verip kendimi ayağa kaldirmak isterken bana okumak icin geç kaldin sana birini bulalim sevmesende bir yuvan olur babanda yok zaten annende ölür disarda kalirsin deyip üzerime geldiler.
Onları dinlemedim. Gittim borç yapıp 2 bin liraya kitap ve deneme aldım üst komşumdan interneti açması için yalvardım program hazirladım. Gözüm kararıyor sersemleşiyorum diye hastaneye de bugün gidip kan değerlerime baktirmak isterken kiz arkadasim (söz de) hemsirelik 3. sinif olmus hastanede staj gordugunu ogrendim tam gülümsedim merhaba dedim lafı dolastirip ne kazandin ne yapiyorsun dedikten sonra kendini övüp bana zavallıymışım gibi bakıp sanki yaşıt değilmişim gibi benden buyukmus gibi davranip omzuma dokunup cnmlı yapmacik kelimelerle konusup telefonumu veriyim ihtiyacin olursa yardim ederim demeye basladı. Bana kendimi kötü hissettirdi. Neden öyle yaptı bilmiyorum.
Çok zor zamanlar geçiriyorum. Her sey cok uzerime geliyor.
Ben 21 yasinda yeni bir sayfa acmak icin 22 yasinda universite hayatina atilmak 25-26 yaslarinda elime mesleğimi almaya geç mi kaldim ya? Ben çok mu yaşlıyım?
Neden herkes hayatı kacirmisim da kocaman kadin muamelesi yapiyor?
Kimsem yok yapayalnizim ya💔
Güncellemeler
+1 yıl
Bu yazimi çok derin hislerle yazdim çok ciddiyim görüşlerinize ihtiyacim var
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim. Pek dogru duzgun yorum yapilmadi ama neyse😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer