Kasiyer bana teyze dedi çok kızdım haksız mıyım?

Alışveriş için markete girdim kasiyer kız en az 25 yaşında bana ödeme nasıl olacak teyze dedi Ben de teyze mi dedim o da ödemenin nasıl olacağını sordum dedi Ben de ona ben sana senin teyzen olacak yaşta mıyım Ben 38 yaşındayım dedim öbür kasiyer oradan saygıdan abla deyip ortamı yumuşatmaya çalıştı 38 yaşında birine teyze demek normalde asla takıntım yok ama 25-26 yaşındaki bir kızın da teyze demesi abes çok kızdım kızmakta haksız mıyım?
Kasiyer bana teyze dedi çok kızdım haksız mıyım?
Cevapla