Ablamin gorumcesi beni deli etti haksizmiyim?

Ablam hamile iste yeni ogrendi korkuyodu iste bebegi olucagi icin ama annem onu yatistirmisti iste alisti cocugunun olacagina. Cok mutlu. normalde 3 ay kimseye soylenmez diye soylemicekti ama enistem ve ailesine dayanamadi soyledi. enistem havalara uctu ama gudubet ablasi enistem gittikten sonra ablama. aynen yaziyorum " Ay hazal erken degilmi benim kardesim baba iolmak icin genc keske bekleseydin. olmadi aldirsaydin kariyeriniz var onunde" kadin bunu deyince benim safsolok ablm anneme cekmis insanlari kirmayi sevmez bisey demedi ben tutamadim benim ablam bu yasinda dogurmayi goze almis cok zor seyler atlatmis sen hala kardesinden bahsediyosun kardesin. kuculsunde cebime girsin dedim bide ailem soz konusu olduvu. da tutamadim kendimi. sende artik evlen 29 yasindasin evde kaldin bak uzmanlar uyariyo dedim kadin bir bozuldu ki snlatamam ona mi dusmus yorum yapmak sanane dimi bennim sbimin cocugu olsa havalara ucarim manyak ya dolnlmusum artik arkadaslar teyzem ablani kiskaniyo diyo o evin goz bebegi oldu simdide torun verecek kiskaniyo diyo. benim canim ablamda hic sans yok ya cidden ha. sessiz kimseye bisey demez. calisiyo bide. mimar saatlerce cizim yapiyo bide bunlarla ugrasiyor ben sansliyim erkek arkadasimin kizkardesleri beni ondan daha cok seviyorlar keske ondada boyle olsaydi:((
Ablamin gorumcesi beni deli etti haksizmiyim?
Cevapla