
Taktiksiz, ya da kişiye hiçbir şey belli etmeden giderseniz, geceniz karakolda bitebilir aman ha dikkat edin derim 😂😂

Taktiksiz, ya da kişiye hiçbir şey belli etmeden giderseniz, geceniz karakolda bitebilir aman ha dikkat edin derim 😂😂
Bu tarz taktiklerim felan yok yapmıyorumda Herzaman gözümün bir ucu acaba her hangi bir şekilde İlgi gösteren bakan ölçen var mı Olarak gözlemler. Hep ilişkilerim böyle başlamıştır. Alakadar olmayan birine yürüme veya taktik kasmak bana saçma gelmiştir Hep senle az çok ilgileniyor olmalı Neyse Tip var nede olsa yer yer bakan oluyor Beğenirsem karşı hamlemi yaparım.
Hahaha benim yok ama bana bu tarz bahanelerle çok gelmişlerdi. Hatta ilk aklıma gelen şu oldu; cafe de otururken adamın biri çıktı geldi, dedi ki biz pişti olmuşuz. Bir baktım cidden aynı tshirtleri giymişiz. (Erkek kıyafetleri çok severim)
Ee dedim, e tanışmamız lazım dedi. Ne alakası var şimdi dedim, çünkü aynı tshirtü giymişiz o yüzdenmiş. Evrenin ona gönderdiği bir mesajmışım, eğer numaramı vermezsem hayatı mahvolurmuş, fırsatı kaçırmış olurmuş. Evren ona kızarmış ve kötü hadiseleri başına gönderirmiş falan. Acayip saçmalamıştı.😄
🤦♀️😄😄
Eskiden grubumuzla gezerken erkek arkadaşlarımızın beğendiği kız yanımızdan geçerse abi napıyorsun kör müsün falan derdik bağırarak. Öyle bişey soruyorsun galiba 😅 yardımcıydık sadece bahane üretemiyorum 🤷♀️
Neden olmasın ki süper örnek oldu 😂😄
En cuk oturanı oldu hatta 🙏
Kızlı erkekli gruplar erkeklerin başına beladır net. Sayemizde beğendikleri kızlara ulaştılar 🤷♀️😂 o değilde şimdi napıyorlar acaba 😂
Sahi ben bile merak ettim 😄
Beddua etmesinler de 😅 yolları açık olsun. 😌
Amin, seninde inşallah 😄🙏
Allah razı olsun. senin de açık olsun 🙂
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Otobüs durağında bir kızla tanışmak için bir hafta üst üste aynı saatte orada oldum. Sonra oturunca yan yana gelme fırsatım oldu. Otobüsün gecikmesi ile ilgili herkes söylenmişti, ben de bu fırsatla birlik olup şikayet etmeliyiz filan diyip kıza telefonumu vermiştim.
Süpermiş ya 😂😂
Tüh bee, size hoş bir anı kalmış ama fena mı 😄
İyiki geldiniz soruma keyiflendim, teşekkür ediyorum 🙏😊
Rica ederim 😄😎
Cevap
17Cevap
Bahanem yok zaten tanışmak gibi amacım da yok :D
😄
Kızın birisi şey demişti kol kıllarımdan etkilendiğini söylemişti. Benim yok ama bir kızın böyle bir anısı maalesef var.
Haydaa o nedir ya 😂
Üzücü yaşasın epilasyon bdbddj
😂🤣
🫴🫴🥲🥲🥲
O an neyse gerek iş, gerek başka şeyleri bahane edip bir şeyler sorabilirim.
Sanırım en işe yarayanlarından biri bu
Normal yöntem işte.
Deliha filminde dükkanınız açık kalmış demişti aklıma o geldi 😂😂😂
😂😂😂
Eglenmesini bilen birisi ise ordan adım atmak keyifli ama bilemedim şimdi jdhd
Tabii ya 😄
Yok valla özgüven patlamasi olduğu için bende direk konuya dalarim gözüm tutar sa tabi
Süper 😄😄
🤣🤣
Ben direkt arkadaş olmak istediğimi söylerim istemiyorsa da yapacak bir şey yok 😌
Birini tanımak için hiç bahaneye ihtiyacım olmadı. Bahane çaresiz insanların silahıdır.😂
Kimseyle tanışmak istemedim taktik bahanem de olmadı
Biriyle tanışmak için en iyi yöntem adres sormak olabilir. Yaptım ve her zaman işe yarıyor 😁
Direkt insan gibi merhaba diyerek başliyorum işik aldiysam instagram isterim almadiysam uzaklaşirim
Taktiğim yok içimden gelince o kişiye özel dikkatini çekecek şekilde ilerlerim.
Hoşlanırsam ve seversem direk gider söylerim. bahane uydurman ben.
Benim şu an aşık olduğum kız bana çok tanıdık geldiğimi soylemişti
Aaa güzel başlamış, tebrikler vallahi 🙂
Ama sevmiyo galiba sadece biraz oynamak istemiş gibi :(
Üzüldüm adına.. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🥺
İnşallah ama ya sevgi duyacak ya da sevgiye inancım bitecek
Eğer içinde serbest bırakmazsan kurtulamazsın, bazı durumları imkansızlaştıran bizleriz. Seni anlıyorum şu an sadece ondan vazgeçmek istemiyorsun buda duygunun getirdiği bir his, zor oluyor ama zaman hallediyor, insan zamana yardım etmezse bunun süresi çok uzuyor... Şöyle düşünmeni istiyorum 57 yaşında eğer olmazsa bunun bir önemi kalacak mı. Önemli olan hayat arkadaşı bulmak ve en çok insan yaşlanınca arıyor, farkediyor.. Hislerin önemsiz değil elbette hatta çok güzeller, yalnız sen farklı hissettiğini düşünsende içindeki tüm organların bizi bu acıdan kurtar diye yalvarıyorlar sana. Umarım söylediklerim senin için değerli olur ve hayatına iyi gelir
Saol beni pozitif düsünmeye yonlendirdigin için kotu bı çocukluk geçirdim bunun etkiside var karşı cinsle pek konuşamam ilgilerini çekemem ama konuşman çok iyi geldi
Çok mutlu oldum nasıl sevindim anlatamam 🙏
Hep destek olurum, yeter ki fark edip hayatını güzel yönde değiştirebil 😊
Yok çünkü genelde tanışmaya çalışan taraf ben olmuyorum.
Biz tanışmalıyız demem yeter jfjf
😄😄
bilmiyorum bakınca kendileri geliyor zaten
Ne mutlu sana 😄
şu an mutlu değil
Pek taktik yok, 😅 akışına bırakıyorum.
Aman ha karakolluk olma sonra 😂😂
😂😂
Hiç bilmiyorum yaşamadım
Istedigimde cok farkli fikirler uretebilirim
Hayır stratejik ilerlemiorim :)))
Hayır direkt tanisirim istiyosam
Ben direk olmayı severim.
Hayır yok
Keşke olsaydı🤷♀️
Olsun bulunur 😄
Ben çetrefilli işlerle uğraşamıyorum hiç konu ne ise dümdüz yürüyorum🤷♀️
O da güzel 😃
Bazılarına taktik de yaramıyor çünkü, düz beyin 😂😂
Hayır hiç yok… 😅
😄
Ahhh bu resim yerim
😄😄
İçim gitti ya
Bambambam taktik falan yok
😄😄
Hayır.
Tanışamam ben ya.
Hayır gerekte yok zaten
Var tabiki
Yok...
Bulalım 😄
Niye?
Bulmayalım 🤷♀️
İyi günler abla sana
Eğlence amaçlı soru bu kadar kasmasanız keşke 😄
Anlıyorum eğlence amaçlı ama eğlenecek halim yok açıkçası. Ayrıca sadece soruna cevap verdim sana bulalım falan da demedim
Peki, özür diliyorum inşallah kendinizi iyi hissedersiniz... Sağlıklı günler
Çalışmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?