
-Mecnun Çok özür dilerim telefon numaranızı alabilir miyim acaba ben benimkini kaybetmişim de. Mecnun ben
Yoksa yukarıda ki efsane replik gibi bir tanışma bahanesiyle mi gelirdiniz? :)

Birinden hoşlandığınız vakit etraftaki tüm insanlar anlamını yitiriyor sanki. Tek odak noktanız varınız yoğunuz sadece 'hoşlandığınız karşı cinsiniz' oluveriyor. Tabii mutlak gelişecek hislerin etkisinden mütevellit açığa çıkan bir algı diyebilirim buna. Kimse onun gibi gülmüyor, düşünmüyor, konuşmuyor hatta yürümüyor bile. Siz iç dünyanızda kişiyi alıp ötekileştiriyorsunuz hani çocukken en sevdiğiniz oyuncağı diğerlerinden ayrı tutmak gibi bu. Bambaşka anlamlar içeriyor 'anın tüm büyüsünde sevgiyi barındırıyor' daha ne olsun. İşin can alıcı kısmı onun da size karşı boş olmadığını gördüğünüz kısımda devreye giriyor. Sadece sizi gördüğünde gülüyor, en fazla sizin yanınızda susuyor yine en fazla sizin yanınızda konuşuyorsa yeşil ışıkta ilerlemek için ufak çaplı sinyaller çakıyor demektir. Sizi görünce heyecanlanması belki gözlerini kaçırması hafif detaylardır ama masumiyet ve samimiyet barındırır. Bahaneleri her konu dahilinde gereksiz bulmuşumdur hep. Hoşlanıyorsam direkt yaptırım aşamasına geçer müsaadesini ister uygun dille söylerim. Şekilden şekile girip samimiyetsiz tavırlar takınmam.
Genellikle bana yeşil ışık yakmayan karşı cinse bakmıyorum :) o yüzden burdan sık sık "benden hoşlanan varsa ve bunu saklıyorsa hakkımı helal etmiyorum" diyorum :)

Bahaneye gerek duymam, gider yüzüne söylerim.
Yazdığın gerekçe yeterli 🤣
Cevap
47Cevap
boş kağıt uzatırım yaz bakim şuaraya numaranı tatlım derim
Yav ben her şeyi denedim yanaşmıyor kendimi parçalıyorum onun için olmuyor yahu
Ben bahanelerle yürümem efendim.. Hoşlsndıysam gider yüzüne söylerim.. Kabul ederse gözlerim ondan başkasına kör olur.. Kabul etmezse hakkında hayırlısı olsun der çeker giderim...
Bahanelerle zaman kaybetmeye gerek yok özgüvenin varsa gözlerine bakıp konuşmak daha güzel bence tabi nacizane fikrim
Bizde bahane kalmamış sizde varsa almaya geliyorum😁
Bu konuda oldukça başarısızım... Bağrıma taş basıyorum hep..
Oho bana kızlar bakmaz. tip yok bende para bol da para için de takılandan hayır gelmez
Tanışmam ki jsjs kader der geçerim olursa olur olmazsa unut kız mantığı jsjsm
Bahaneler ozguvensizlerin aracıdır. Direk gider o güzel gozlerinize haps ola bilirmiyim derim
Bulunduğum ortama göre değişir. Ağızım çok laf yapar illa bir şey uydururum.
Önce bulunduğu ortam ve arkadaş çevresinden tanıdık birini bulurum sonrası ilk tanışma ve açık ve net olarak hissettiklerimi söylerim, adam kesecek değil ya içimde tutamam bence açık ve net konuşmak iyidir
Pusulam olmuş divane arıyor kutup yıldızını sende buldu yönünü ışığını yıldızım olurmusun. 😂😂
- bana kahve ısmarlamanız gerekiyor.. feminen taraf : neden ben ısmarlıcak mışım?- ilkinde siz para verirseniz acısını çıkarmak için mutlaka ikincisini bana ısmarlatırsınız.. e etti mi date 2 ? zaten 2 seferde de olmadıysa zaten hiç olmamıştır...
Is yerimde hoşlandığım çocuk vardı instagramdan buldum ekledim yazdım ama pek bir karşılık alamadım bozuldum daha da yazmiycam 😔
ama bu harika bir soru 😍😍😍
-Ne arıyorsunuz
- Sizinle tanışmak için bir bahane arıyordum
Bahaneye ihtiyacım yok... Açık, net ve gayet medeni bir şekilde, kendimi ifade edebilirim...
O ana bağlı anlık çok güzel bahaneler uretebilirim 😊
Doğal olmayı tercih ederim...
Ama önce tabi dikkatini çekerim..
bahane aramam ne icin normal tanışma yöntemleriyle başlarım
Yap yapıştır bizide alıştır der güzel bir beste söyler buluşurdum
Bahaneye gerek yok bir meraba dedinmi devamı geliyor
Bahane falan üretmem direk bam bam bam. shshhzjxjxjjx
İşyerine yakın bir tedi mağazasında çalışan bir kızdan hoşlanıyorum, alış veriş için gidicem...
eğer istiyorsam tanışmak mutlaka tanışırım yeterki isteyim😉
Bahaneler ile hayat gecmez gir konus dünyanın sonumu senden değerli i hayır dese ne olur demese ne olur salla
Duruma göre değişebilir.
Konuşurum güzelce kabul ederse başım üstüne etmezsede başım üstüne canı sağ olsun ya 😉
Bahane üretmem hemen tanışırım kabul eder veya etmez
Takip ederim. Yorumlarından tanımaya çalışırım.
En müsait zamanda direk söylemekten yanayım.
Once takip istegi atarım :)
en beceriksiz olduğum konu :)
Gidip bahanesiz sorarım
Direk yazarım da yazamıyorum :D
bahane uretmem direk konusurm soylerim
Hazır onlar ya öyle biri yok:)
Bahane üretmem direkt söylerim..
Öyle biri olsun da ohoo neler yapmam ki. 😎🤣🤣🙈
Direk hoslandigimi derimki 😜
Merhaba size düştüm tutar mısınız derim
Bahanem olmaz istiyorsam tanışırım.
Bacaklar çok güzel seninmi derdim
Daha önce sizinle karşılamıştım sanki dejavu
Bilerek yanlışlıkla çarpardım
Bahane yok direk tanışmak isterim
her bahane geçerlidir.
Gider konuşurum
Direk söylerim
Ne gelicem o gelsin.
direkt karşısına çık
Direk konuşurum
Direk git konuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?