Anne ve babama para harcıyorum iyi mi yapıyorum?

Ya şöyle içimde hiç pişmanlık yok ama acaba diyorum çok mu gereksiz masraf yapıyorum

Ama elime geçen her parayla onlara bir şeyler almak istiyorum daha çok kıyafet bazen aksesuar vesaire kaliteli pahalı şeyler alıyorum ve elimde hiç para kalmıyor

Para kalmaması sorun değil çünkü istediğim birikim gerektiren bir şeyim yok yani sanki bana para kalsa gidip oyunlarda harcarım zaten

Ama bence annem ve babam en iyisini hak ediyorlar onlar aldıkça alasım geliyor onları mutlu etmek istiyorum diğer ablalarım öyle değildi onlar çalıştığında sadece kendilerine harcama yaparlardı ben mi acaba biraz keriz gibi çok harcama yapıyorum

Ama zaten üç günlük dünya dimi kefenime mi koyacaklar parayı sanki harcayın gitsin ya dimi hemde dünyamdaki en değerli kişilere harcıyorum sonuna kadar hakediyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela para harcamayıp ayrı eve çıkabilirim ama bir gün bu günleri aile evinde kalmayı çok özleyeceğim o yüzden annem ve babamı sonsuza kadar bırakmamak istiyorum
Anne ve babama para harcıyorum iyi mi yapıyorum?
Cevapla