Ailemin verdiği parayı takıntı haline getirdim yanlış mı yapıyorum?

Seneler evvel annemle babam abim üniversite okurken maddi anlamda ona çok destek çıkıyorlardı ve kavgalarımizda sürekli benim ekmeğimi yiyorsun harçlığını ben veriyorum diyorlardı. Üvey evlat değilim bu bayağı zoruma gitti üniversiteyi kazanır kazanmaz devlet bursu çıkmayınca birkaç vakıf ve bir askerden burs aldım. Ailem dediklerine çok pişman ama hiçbir harçlıklarını harcayamiyorum hep param var diyorum. Bu bende takıntı oldu sanırım naparim bilmiyorum. Geçen gün babam istediğini al diye kartını verdi hiçbir şey alamadım hoşuma giden bir şey yoktu dedim.🤷🏻‍♀️
Ailemin verdiği parayı takıntı haline getirdim yanlış mı yapıyorum?
Cevapla