Başlık parasıyla evlenmeyi kabul ettim, çok pişmanım. Ne yapmalıyım?

Ben 17 yaşındayken maddi durumu çok iyi biri beni istedi. Benden 18 yaş büyük. Biz doguluyuz. babam beni okutmayacakti. Tek kızım 6 abim var fakir bir aileydik Bir abimde hasta ve onun twdavisini karsilayacak paramiz yoktu. Babamda bu evlilik için bana baskı yaptı. Sirf ailem için evlendim Şu anda 20 yaşındayım 3 senedir evliyim dayak yiyorum psikolojik fiziksel şiddet görüyorum. Bana kölesiymişjm gibi davranıyor sizce ne yapmalıyım
Başlık parasıyla evlenmeyi kabul ettim, çok pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla