Evlenemedim, ailem benden kurtulmak istiyor. Ne yapacağım?

32 yaşına geldim. üniversiteye falan da gitmedim. güzel biri değilim ama daha önce bir talibim oldu ona da fakir diye vermediler. şimdi benimle dalga geçiyorlar. bizim kurbağa prensesi hangi yakışıklı ne zaman öpecek acaba diye. çok mutsuzum. moralim çok kötü. napacağım ben

Evlenemedim, ailem benden kurtulmak istiyor. Ne yapacağım?
Cevapla