Boşanmak istiyorum ailem beni istemiyor, ne yapacağım?

Henüz 3 aydır evliyim ama 3 ayda 30 yıl yaşlandım resmen. 23 yaşındayım, eşim 30. Sürekli benden kaçıyor, eve gelmiyor, kaynanam her gün bana laf sokmaya geliyor kocanı elinde tutamıyorsun diyip duruyor. Çalışıyorum ben ama yeni mezun oldum iş bulamadım asgari ücretle çalışıyorum. Eşimin kız kardeşi herşeyimi eleştiriyor, eltilerim var bana kocalarıyla hava atıyorlar. Bunaldım gerçekten bu kadar yapmacık ilişkiler, entrikalar laf sokmalar kaldıramıyorum. Eşime de evlendikten sonra bi haller oldu adamın eve geldiği yok daha 3 aydır evliyiz. Bişey diyince kavga çıkıyor. Aileme anlattım böyle böyle diye daha yeni evlisiniz olur öyle şeyler daha düzeninizi oturtmadınız diyorlar. İstemiyorum cidden bunlar hiç benlik şeyler değil yetişemiyorum hepsine birden. Ayrı eve çıksam aldığım asgari ücret kiralar zaten 3 buçuktan başlıyor harabe evler. Kendimi sıkışmış gibi hissediyorum. Ne yapacağım
Boşanmak istiyorum ailem beni istemiyor, ne yapacağım?
Cevapla