Henüz 3 aydır evliyim ama 3 ayda 30 yıl yaşlandım resmen. 23 yaşındayım, eşim 30. Sürekli benden kaçıyor, eve gelmiyor, kaynanam her gün bana laf sokmaya geliyor kocanı elinde tutamıyorsun diyip duruyor. Çalışıyorum ben ama yeni mezun oldum iş bulamadım asgari ücretle çalışıyorum. Eşimin kız kardeşi herşeyimi eleştiriyor, eltilerim var bana kocalarıyla hava atıyorlar. Bunaldım gerçekten bu kadar yapmacık ilişkiler, entrikalar laf sokmalar kaldıramıyorum. Eşime de evlendikten sonra bi haller oldu adamın eve geldiği yok daha 3 aydır evliyiz. Bişey diyince kavga çıkıyor. Aileme anlattım böyle böyle diye daha yeni evlisiniz olur öyle şeyler daha düzeninizi oturtmadınız diyorlar. İstemiyorum cidden bunlar hiç benlik şeyler değil yetişemiyorum hepsine birden. Ayrı eve çıksam aldığım asgari ücret kiralar zaten 3 buçuktan başlıyor harabe evler. Kendimi sıkışmış gibi hissediyorum. Ne yapacağım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılkaynana de ki senin eğitemediğini ben mi eğiticem ulan al şu oğlunu başımdan dicen doğru düzgün eğitemedende kapıma getirme tekmeyi basarım de
o yapmacıklara da de ki sahte ilişkileriniz kimsenin umrunda değil siz gidin de kocanızın kirli çamaşırlarını yıkayın el alemin işine burnunuzu sokmayın kaptırırsanız fena olur
kız kardeşinede de seni çöpçü olsa almaz berbat yüzünü kimse görmek zorunda değil evden çıkman suç olmalı de git say şimdi bunları her bir açıklarını ara ve o an laf sok altta kalma sakın annene de ki sende baya yüzsüzmüşsün ama ben sen gibi istenmediğim yerde durmam elimi sallasam ellisi ona mı kaldım ben daha değerliyim12 Yorumla
Soran+1 yılSen söyler miydin bunları? cidden ben mi çok eziğim diye düşünüyorum artık. İçimden geçenleri söylesem aynı bu şekilde konuşurum ama sanırım ben kendimi savunamıyorum. O kırılmasın bu üzülmesin aramız bozulmasın diye diye kendimi yıpratıyorum farkındayım da ama yine de bişey diyemiyorum
- +1 yıl
açıksözlüyüm ben kafama ne eserse söylerim kırılanda kırılsın umrumda değil onlar sanki düşünüyor mu bunu sende düşünme hak ediyor
En İyi Cevaplar
+1 yılEşinle görüşemiyorsun ama eşinin 7 ceddiyle görüşüp sorun yaşamışsın 3 ayda. Biz ilk 3 ay yeni evli çift aramadıkça arayıp rahatsız bile etmiyoruz. Siz nasıl hemen görüşmelere başladınız anlamadım üstelik çalışıyormuşsun da. Madem eşin eve gelmiyor ve ailen de seni kabul etmiyor otur evinde telefonlara bakma. Tek yaşamış kadar oluyosun zaten.
02 Yorumla
Soran+1 yılGünde 3 saat çalışıyorum sonra evdeyim hep. Ben de anlamadım yani ne bileyim bizim de yengemiz var 4 yıldır evli toplasan evine 4 kere gittik. Bunlar her gün her gün geliyorlar. Aramıyorlar zaten gidiş geliş saatlerimi biliyorlar sanki benim dışarıda hiç işim olamazmış gibi eve geldikten bi iki saat sonra kapıda bitiyorlar hemen. Bi kere kapıyı açmayayım dedim kaynanam ortalığı ayağa kaldırmış nerde diye. Uyuyakalmış gibi yaptım ben de napim
- +1 yıl
Ay bunlar ne terbiyesiz insanlar ya kızım sen de çirkef olacaksın bunlara. Hep aynı şeyi yap bence açma kapıyı eve döndükten sonra ararlarsa da açma mesaj at benim uykum ağır sıkıntıdan böyle oldum de 😂
- Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle adamlar niye evleniyor, anlamıyorum. Eşinle ilgilenmeyeceksen, eve gelmiyeceksen niye evlenirsin ki... Ayrıca bir kadın evleneyimde kimle evlenirsem evleneyim, yeterki evleneyim diye düşünüp evlilik yapmamalı. İyi seçmeli, iyi düşünmeli tanıyıp öyle evlenmeli. İkinizde de suç var. Bence çocuk olmadan boşan. Çocuk olursa çocuğa yazık olur. Senin için dahada zor olur. Ailen seni kabul etmek zorunda, bakma şu an boşanma diye kabul etmeyiz, sabret hemen boşanma falan diyorlar. Kolay kolay boşanmasın abudik sebeblerden ayrılmasın diye ama sen haklısın ve ayrilmalisin. Ayrilinca sokakta yatacak değilsin ya, illa kabul edecekler seni
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Hemen bir avukat bul, ama eşinin haberi olmasın. Sana bu yapılanları nasıl belgeleyeceğini anlatsın, hepsini belgele. Sonra da zaten dava açılır, adam saçma sapan davrandığı için nafaka bağlanabilir belki (Çocuk olmadan bağlanır mı emin değilim)
Eğer nafaka bağlanırsa hem asgari ücret hem nafaka ile bir şekilde yaşamaya devam edersin.
Ama dediğim gibi, her adımı avukat ile hallet, kendi başına iş yapma.
Kadınlara yardımcı olan gönüllü avukatlar oluyor, twitter da falan var, araştır.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
66Cevap
Evet çok zor bir durum belki zamanla düzelebilir fakat bu süreç içersinde daha psikolojik olarak yıpranabilirsiniz aileniz nasıl karşılar bilmiyorum ama eşinize bu durumu detaylı bir şekilde anlatıp bir süre bence ailenizin yanına gitmeniz doğru olacaktır bu tavsiye de bulunmamın sebebi maddi durumunuz aileniz kabul eder ise bence bir süre eşinizden ve ailesinden uzak kalmanız size yardımcı olacaktır en azından doğruyu yanlışı net bir şekilde görmüş olursunuz yani amaçlarının ne olduğunu anlamış olursunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet önce ek iş bulup ailemin yanına gitmeyi deneyeceğim, düzelmezse ve gidince de beni istemezlerse biraz para biriktirip ayrılacağım
+1 yılAh be kizim... ALLAH yardimcin olsun
şimdi ne desem boş... bilemedim bu konularda tecrübelide değilim yanliş bir şey demekte istemiyorum sen daha iyi bilirsin ama ilk önce bi Eşin ile konuşmalisin sakin bir yerde dinlemiyorsa bile zorla konuş... bak iyiye gitmiyor seninlen konuşmam lazim diye zorla kendini biraz ve sizin Ailelerde var istemiyorlar boşanmanizi oda ayri bir şey ama o senin hayatin senin mutluluğun birde cocuk olursa diye düşün daha kötü olur.. araniz insanin Karakteri değişmez de.. kendi kafasinda bitirdiği an değişir sadece üzme kendini iyi düşün et Annenlen tekrar konuş güzelce oda korkmuştur eminim veya ne yapcağini bilmiyordur00 YorumlaAilen ilginçmiş sana destek çıkacağına normalleştiriyorlar durumu ya da belki de sende de hata var bilemedim. Ama eşinin eve geç gelmesi kavgalar vs bunalar tadsız durumlar aman sakın çocuk falan yapıyım deme hayatın zindan olur. Çocuk yapınca düzelir derler kadına olan olur bu toplumda.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende de hata olabilir ama eşim hiç bir şekilde konuşmuyor, erken geldiğinde sadece cinsel ihtiyacını karşılamak için geliyor gibi davranıyor. Hayır ben ne yaptım da kaçıyor anlamıyorum insan gibi dese ki şu sebepten seni sevmiyorum ben pişman oldum, yine tamam diyeceğim. Ama yok adam beni seks objesi gibi görüyor resmen. Kendimi çok değersiz hissettiriyor
Biraz bunalmışsın peki bunu eşine söyledin mi, ayrı eve geçebilirsiniz belki o zaman düzeleceksiniz, ya da eşinin ne sorunu olduğunu sorabilirsin evlenmeden önce böyle değildi demişsin belki bir sorunu sıkıntısı vardır, baktın olmuyor boşanma konusunu konuşursunuz, biraz sakin ol sana karşı eleştiri yapan veya üzerine gelenlere aldırmamakta çalış çünkü onların söylediklerini takarsan daha çok bunalırsın, umarım düzelirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmuyor, belki bende de sorun vardır farkında değilimdir bilmiyorum ama hiç bir şey söylemiyor. Sadece cinsel ihtiyaçlarını karşılamam için geliyor sanki. Nerdeydin diyorum boş ver seni çok özledim diyip sarılıyor sapık gibi. İnsan olduğumu unuturum bu gidişle. Sordum da bi sıkıntın var mı diye yok diyor üsteleyince kes sesini diyor. Evlenmeden önce şimdiki halinin tam tersiydi, ben de bişey olduğunu düşünüyorum ama benimle konuşmuyor hiç bir şekilde
- +1 yıl
Böyle iş mi olur, obje değilsin sen.
Madem öyle davranıyor sende tavrını ortaya koy, köle değilsin sen.
Biraz hayır dersen belki o sana gelip sorununu sorar, ama böyle kes falan diyorsa sert çıkabilir, en iyisi durumu ailene izah etmen, baktın olmuyor cidden böyle yürümez bir bakmışsın şiddete kadar ilerlemiş, böyle durumlarda noktayı ne kadar erken koyarsan o kadar iyi olur.
Şimdi aceleci olma sakın çoçuk yapma. 1 sene kadar kimseyi kafana takmadan sabret. Kaynanan felan gelip sana laf sokuyorsa sende ona kökle lafı en iyi savunma saldırıdır. Ağızlarından laf cıkartma şak diye gecir ağzına kaltağın lafı. Ulan bazı kaynana lar ne böyle gebermiyorlarda milletin ailesinin huzurunuda bozuyor. 1 sene sonra gerekirse boşan cevremde en az böyle 3 örnek var sonradan düzeldiler şu an mutlu huzurlu devam ediyorlar.
02 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk yapmayacağım. Zaten insan olduğundan emin olmadan evlenmem diyordum da mükemmel rol yapmış ya da ben salağ ım sanırım. Ne kadar emin olsam da yine bişey olur diye 2 3 seneden önce düşünmüyordum, ailem de evlenmeden önce bu evin kapısı sana her zaman açık diyordu ama şimdi boşanmayayım diye öğüt verip duruyorlar. Mutsuzum işte neyini anlamıyorlar bilmiyorum. İşte bu dediklerinizi de ben yapamıyorum nedense birine bişey desem günlerce düşünüyorum üzdüm mü diye. Ama onlar hiç düşünmeden ağızlarına geleni söyleyip kırabiliyorlar nasıl yapabiliyolar anlamıyorum cidden ben işime gidip geliyorum kimseye bi zararım yok saygıda kusur etmiyorum ama sanırım böyle olduğum için üstüme geliniyor
- Aile & Toplum konusunda 602 cevap paylaştı.
+1 yılYani evlenmeden önce neyin ne olduğunu görüp fark edemedinmi, yani anladığım sana kötü davranılıyor ailen sana sahip çıkmak yerine neden seni istemiyor onuda anlayamıyorum, Allah sana sabır versin her şey olacağına varır ve hakkında hayırlısı ne ise o olsun, umarım günün birinde rahata kavuşur gerçek mutluluğu bulursun İnşallah 🤲
10 Yorumla eline mesleğini al Biraz paranı biriktir adamsan gizli bir birikimin muhakkak olsun... onun haricinde biraz esinle konusmaya çalış isteklerini vs anlat.. hem çakılıp hemde ev kadını olmak zor istemeden adami ihmalde etmiş olabilirsin. bunun için konusmaya çakış
00 YorumlaSen evlenmekle hata yapmissin bastan daha kendini bulmadan evlenmissin... hareketlerini elewtirirle normal 23 yasindasin 30 yasinda ki kadinlarin tecrubeli nazli otoban olmus bedenlerine ragmen bakire tavirlarini sergileyemezsin.. sen evlendigin adami taniyamamissin...
00 YorumlaAbicim evlenmeden önce sevgiyi doğru anlamak, anlamını bilmek, evlenmeden önce beynini kullanmamanın bedeli bu. Eşin kendine onu elestirmeyecek, sorgulamayacak bir eşi arıyordu buldu. Ailesi öyle çünkü. Eşinden yana bir gelişme bekleme bence ilk fırsatta boşan
00 YorumlaGüzel evlilik 3 ay :)
5 yıl sevgili olup evlendiğin adamı nasıl tartıp ölçtün anlayamadım.
Bosan gitsin çocuk yoksa gerek yok evliliğe annen babanada dışarda or... Olayım geldim evime de olsun bitsin azıcık yüzsüz ol annene babana
bir şey olmaz onlar belki yüz bulup hemen boşanma diye öyle davraniyorlardir.
Ailen gerçekten seni düşünüyorlarsa zaten kabul ederler ama laf yemeği göze al elin adamından ve ailesinden yiyeceğine kendi ailenden ye00 YorumlaAile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı. Eğer mutlu değilsen ve eşine karşı her hangi bir duygun yoksa ( acıma bile ) zaten her şey bitmiştir ayrılman daha mantıklı olur ailen bir şekilde seni kabul eder böyle bir hayattı yaşamak zorunda değilsiniz
10 YorumlaSevgililik le evlilik farklı muesse Sevgiliyken senin için herşeyi yaparım diyen insanlar evlenince kaçarlar ailen neden sahip çıkmıyor onu anlamıyorum anlasamiyorsan boşanıp ailenin sana bakması lazım ama demekki silenin kafası farklı calisiyor
00 Yorumladul senin gibi eşi olmayan, eşi ölmüş akraba falan varsa onun kirasını ortak olurum diyerek aynı eve çıkmaya ikna et , kendi ayakların üzerinde duranana kadar o evde kal para biriktir öyle çık , düğün takıları yok mu onla çıksan
00 Yorumla
+1 yılBence cinsel münasebetten uzak dur durumlar düzelene kadar ve kocani kiskandirmaya bak belki döner donmesine uğraştırmak istemiyorsan yoluna bak kadın sığınma evine geç bence
08 Yorumla
Soran+1 yılEve gelmiyor ki cinsel münasebetim olsun. Gelince de onun için geliyor sanki. Ben de istemiyorum ve haklı olduğumu düşünüyorum. Kadın sığınma eviyle konuşucam artık ailem kabul etmezse ki etmeyecekler gibi ben böyle bi ömür geçiremem mümkün değil
- +1 yıl
İyi yaparsın okul dedin ne okudun
Soran+1 yılFen Bilimleri öğretmeniyim, dershanede günde 3 saat ders veriyorum şu an
- +1 yıl
Ne kadar kazanıyorsun
Soran+1 yıl5000 işte asgari ücret de değil
- +1 yıl
Yine iyi yani işyerinden bir arkadaşının yanina geçsen çözüm arıyorum bende şu an ne yapılabilir diye
Soran+1 yılArkadaşlarımı ben de düşündüm ama bekar arkadaşım yok, hepsi evli çocukları falan var bazılarının eşlerini sadece düğünlerinde nişanlarında vs. Gördüm, kabul ederler etmesine de ben kendi kocamı tanıyamamışım daha bilmediğim bi adamın evinde kalmak bana ters geliyor ortalık çok kötü, ters bişey yaparsa bu sefer arkadaştan da olurum yani
- +1 yıl
Aynen öyle haklısın ne yapılabilir düşünüyorum bende işte yani 3 ay daha oturtmayla alakasi yok birbirinize en ihtiyac olunmasi gereken donem aslında
+1 yılUnutmayın evlilik kelepçeleri çocukla başlar. Çovuk olduktan sonra boşanma vardır ayrılık yoktur. Dolayısıyla her ikiniz içinde çocuk olmadan boşanmanızı tavsiye ederim
saygılar00 YorumlaBoşanman en mantıklısı benzer şeyler yaşadım düzelir dedim idare ettim ama hiç bir şey düzelmiyor boşandım şu an kafam çok rahat herşeyi sonradan anlıyorsun
00 Yorumla
+1 yılMerhabalar.
Bu devirde biraz zor ama sizlere şöyle bir satbsiye verebilirim sıfırdan hayat yaşamak hem calisadak hem kendinizi geliştirerek mükemmel bir şekilde kendinize baksbilirsiniz00 YorumlaAile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı. 
Okurken ben boğuldum, ne pis bir ortam. 00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıl3 aylık evlisiniz daha hemen isyan bayraklarını çekme. Biraz zaman geçsin cocuk yapma sakin 1 sene zaman ver en azından evliliğe. Zamanla oturuyor çünkü
00 Yorumla
+1 yılÖnce bir eşin olacak maldomaldoylabaşbaşa sakince bir konuş, halayürümeyeceğini düşünürsen, 2 kızdahabulup kirayaçıkın, sonuçtaşimdilik bi oda, sana yetecektir, masrafta 3 e bölünür hem
00 YorumlaBir iki güzel lafa ve yakisikli diye evlenirsen olacağı bu, tanimadan evlenmenin sonuçları, Allah yardımcın olsun.
10 Yorumla
+1 yılEşini de alıp başka bir şehre yerleşme imkanın var mı
14 Yorumla
Soran+1 yılEşim insan olabilirse herşeye imkan var ama artık onu da istemiyorum sanırım ya bilmiyorum gerçekten ne hissettiğimi.
- +1 yıl
Bence eşin kaynananın dolduruşuna geliyor ailesinden uzakta bir şehirde yaşamayı denemelisin.
- +1 yıl
öyle olsa bile çoğu kaynana arayıp rahatsız ediyor
- +1 yıl
Arar tabiki ona bişey diyemem ama hiç değilse yan yana aynı şehrinden olmaktan daha iyidir
+1 yılNe mi yapacaksın eltilerin ne yapıyorsa onu yap, evlenmenin sorumluluklarını yerine getir evcilik oynamayı bırak.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl kaçıyor yaa ben bu erkekleri anlamıyorum. Arkadaşım karınızdan kaçacaksınız evlenmeyin. Boynunuza ip mi attı bu hatunlar?
00 Yorumla Sevmeden tanımadan evlensen böyle olur işte...
02 Yorumla
Soran+1 yıl5 yıl oldu biz tanışalı, tanıyorum sanmıştım ama tanımamışım hakikaten
- Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl başka bir ucuz memlekete git ve kendi ayaklarının üzerinde dur illa yeni birisini bulursun oralarda
00 Yorumla Netflix eltiler savaşı var. Onu izle ve karşı taarruza geç.
10 Yorumla
+1 yılMutlu değilsen çocuk da yoksa direkt boşan bir tane iş bulursun ev tutarsın tek başına yaşarsın
00 YorumlaDaha iyi imkanlar olana kadar sen de onlara entrika oyna ve onlar gibiymiş gibi görün
00 YorumlaEşinle konuşmayı denedin mi neden böyle yaptığını olduğunu
00 Yorumla
+1 yılHayir boşanamazsın. Evlenirken kosa koşa düğün salonuna gitmeden once düşünecektin bunları.
00 Yorumla
+1 yılKendini nasıl mutlu hissediceksen öyle davran, kimse seninle bi hayat yaşamıyor
00 Yorumla
+1 yılŞimdi ayrılmazsan ilerde kaynanan felan çocuk baskısı yapar çocuklu İnan ki daha zor olur o yüzden yol yakınken dön. Ezdirme kendini kendi kul hakkına da girme tabii söylemesi kolay biliyorum zor senin için Allah yardımcın olsun iyi düşün
10 Yorumla
+1 yıleğer böyle bir sey düşünmüş isen belli ki sevmiyorsun içinde yok evi parayi aileni dert etme boşan su akar yolunu bulur 1 2 kişi ile ortak bir eve çıkarsın mental sağlığın daha önemli maddi şeyleri düşünme
10 YorumlaAynı şeyleri yaşadım ve gözümü karartıp bosandim evet ilk başta zor. oldu ama çok şükür atlattım şimdi kafam rahat yasiyorum
22 Yorumla
Soran+1 yılNe yaptınız ayrı eve mi çıktınız?
Gizli Üye(36-45)+1 yılAilen çok yanlış yapıyor ilk günden belli zamanında kaç gitsin nasıl evlendin görücü usulü mu hiç mi tanımadın
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyrıca kaynana da kocani elinde tutamiyorsun diyince "senin oğlun bozuk ben napayım"de
+1 yılEvlenmeden önce böyle huyları var mıydı eşinin? evlendikten sonra sokak bebesi olduysa bas tekmeyi gitsin. ailesi de b*k gbi anladığım kadarıyla öyle adam duzelmez
03 Yorumla
Soran+1 yılYoktu vallahi ben de diyodum millet nasıl anlamıyor evlenmeden önce insan illa bi açık verir diye düşünüyordum demek ki böyle oluyormuş. Annesi daha gelmedi bugün aramadı da başına bişey düşmüş sanırım
- +1 yıl
Keşke Bi mesleğin düzgün Bi işin olsaydı. boyle boşanmak çok zor
Soran+1 yılMesleğim var da atanmadım fen Bilimleri öğretmeniyim dershanede 3 saat ders veriyorum, 5000 TL alıyorum 3 saate yine iyi ama işte yetmiyor aslında ek iş yapsam geçinebilirim sanırım bi soracağım çevreye part time 3 3 buçuk alsam yeter çok bile biraz para biriktirip ayrılabilirim bu fikir daha önce aklıma gelmedi nedense yarın işe gidince soracağım arkadaşlara esnaflara falan
Çok zor bir durumdasın güzel güzel oturup karşına konuş olmuyorsa erkenden bitir unutmaki Balık baştan Kokar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılZengin koca bulunca nikahı basan kadının sonu. iyiolmue
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 3 aylık evliyim boşanmayı düşünüyorum şimdiden
00 YorumlaKanka ben her türlü konuda yanında olurum konuşmak istersen de beklerim
00 Yorumla
+1 yılkendi ayakların üzerinde duracaksın. duramıyorsan ya kocaya ya da aileye muhtaçsın
10 YorumlaSakın çocuk yapma sonra çok pişman olursun bu 1 kaynanla iyi geçinmeye çalış sonrası kendiliyinden gelir zaten
00 Yorumla
+1 yılEvet boşanmakta kolay değil ama böyle hayat olur mu ya
03 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor ya gerçekten sabah mesaj attım eşime WhatsAppa girip girip görüldü bile yapmıyor. Ya düzelicek ki hiç sanmıyorum ya da boşanıcam yoksa kafayı yerim ben bu şekilde. Kendimi çok değersiz hissediyorum
- +1 yıl
Boşan kız eşini düzeltemesin ileride çok sıkıntı yaşayacaksın boşanmalısın bence daha iyisini bulursun
Soran+1 yılYarın bi ek iş bakıcam günde 3 saat çalışıyorum zaten ikisini birden idare edebilirim diye düşünüyorum. Ailemin yanına gidicem önce gittikten sonra da istemezlerse 1+1 yeter zaten bana biraz para biriktirip eşyalı ev tutarım yavaş yavaş toparlarım umarım
+1 yılAllah yardımcın olsun Allah onları da bildiği gibi yapsın sen eşini seviyor musun?
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum emin değilim, severek evlendim ama şu an sevdiğim hali yok. Bana dokunmasını bile istemiyorum hem kendi eziyor hem ailesine ezdiriyor soğudum sanırım
+1 yılAilen keske kocana bizde kız gelinlikle gidip kefenle dönmez, istediği zaman döner deseymiş
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılDaha yeni evliymişsin ama neden boşanmak istiyorsun ki bu kadar erkenden
00 Yorumla Kendi ayakların üzerinde durabilirsin sana bişey sormak istiyorum
00 YorumlaAnlaşmalı olarak boşanabilirsin bir sorun olmazsa bu şekilde bir ömür geçmez sanki?
00 YorumlaTek seçeneğin ayrı ev ama dediğin gibi şartlar zor durum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 723 cevap paylaştı. Aynı evde mi oturuyorsunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır ama kaynanam sağolsun evimden çıkmıyor. Ne olduysa bugün gelmedi henüz
Allah yardimcin olsun, bu zamanda evlilik zor
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
Bir arkadaşın filan yok mu
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım var ama evliler
+1 yılboşan kadın sığınma evine gidersin çoçuğun var mı
02 Yorumla
Soran+1 yılYok hamile de değilim, aslında gidip bi şartları konuşsam iyi olur gibi.
- +1 yıl
git konuş sen dünyaya eziyet çekmeye gelmedin şurda kaçyıl yaşayacağında garanti değil kimse seni üzemez özgürlüğünü elinden alamaz iyi şükür hamile değilsin teksin istediği yere başını alıp gidersin
- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılNeden sana destek olmuyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılYeni evlendiğim için sonradan düzeleceğini düşünüyorlarmış
- +1 yıl
Daha balayında böylese düzelmez bir de 30 yaşında
+1 yılÜzgünüm ama sıkısmıssın ne diyim ki
00 YorumlaAyril hiç zaman kaybetme... konusalimmi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı. Tek soru flört müydünüz
00 Yorumla
+1 yılAilen karar veremez buna bence
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 409 cevap paylaştı. Boşan önce gerisi gelir
00 Yorumla- Devamını Gör (34)
Devamını Gör(79)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 