19 yaşındayım ailem benden kurtulmak istiyormuş ve beni bir an önce evlendirmeye çalişiyorlar. Bunlar nasıl aile?

Kimsem yok yapayalnızım beni bu dünyaya getiren ailede iki yüzlü. İntihar etmeyi düşünüyorum bıktım bunlardan. Dışarı çıkarmıyorlar eve hapis yaşiyorum öyle.. bıktım hayatımdan da kendimden de kaçıcak yerim bile yok. Nişanliyim o da birlik duralım ailemle diyip duruyor onu da ben istemiyorum. Lütfen bı çare verin bıktım bunlardan.
19 yaşındayım ailem benden kurtulmak istiyormuş ve beni bir an önce evlendirmeye çalişiyorlar. Bunlar nasıl aile?
Cevapla