Okulda yaşadığım bir durumu anlatmak isterim?

Şimdi bizim okulda bir çocuk vardı adını da biliyordum instagram hesabını da bulmuştum eskiden gördüğüm biri olduğunu düşünüyordum çünkü yüzü çok tanıdık. Biraz da hoşlanıyordum ama çok değil yani. Tabii beni tanımıyor ama dün instagram hesabını buldum ve arkadaşıma sadece olayı anlatmak için instagram hesabını gösterdim mesajlardan o da gitmiş bir sürü mesaj yazmış naber, beni tanıdınmı falan diye ondan sonra o da cevap vermiş tanışmak istiyorum falan demiş bana hesabıma gir ve yazmaya devam et dedi bende ne yapacağımı bilemedim ve yazmaya başladım ilk başta bir küfü etti sonra bende ona görüşürüz o zaman bye diyecektim tanışmak istiyorum dedi bende devam ettim yazmaya ( biliyorum aptalca) ondan sonra bu aynı okuldan olduğumuzu bilmiyor konuşuyoruz falan işte böyle 1 saat sonra anladı aynı okuldan olduğumuzu seni bulurum merak etme dedi zaten okul yabanı ülkede olduğu için okulda o kadar çok türk yok yani bulurdu beni bende dedim yani hayranın falan değilim dedim e o zaman ismini ver dedi bende verdim hani bulursa en azından daha fazla rezil olmam diye ortak arkadaşlarımız da vardı zaten ondan sonra bişey yapmıcam yanina bile gelmicem kimseye de anlatmam dedi adını verdiğin için sağol dedi bende cevap vermedim. Bana bide şey demişti sen işte küçüklerden misin dedi bende hayır ben 18im dedim ( daha rezil bir durum) zaten ben asla öyle erkeklerle konuşan bir tip olmadım sosyal angsiyete sahibi olan hep susan biriydim. Nasıl olaylar bu noktaya geldi bilmiyorum. Şimdi ne yapıcam ben? Hayatımda hiç bu kadar rezil olduğumu hatırlamıyorum ben şimdi okula nasıl gidicem? Ortak arkadaşımız söyler zaten ben olduğumu nasıl yüzüne falan bakıcam yani şu anda tipimi de bilmiyor ama bilir muhtemelen. Lütfen böyle rahatlatacak bişey söyleyin nolur.

Okulda yaşadığım bir durumu anlatmak isterim?
Cevapla