Okul hayatım felaketti offf anlatmak istiyorum?

Ortaokulda çok dışlanmış biriydim belkide tipim sebebiyleydi tamam çirkinim orası tamam bencede öyle ama dışlanıp zorbalık yapilması falan ne yaa eskiden bişey diyemezdim şimdi çok şükür kendimi savunabiliyorum ama eskiden savunamazdım sizinde başınıza geldi mi o sıra ne yapardiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan eve gelir ne ağlardım be jdndndndnbdn
Okul hayatım felaketti offf anlatmak istiyorum?
Cevapla