Bir içip bir bırakıyorum, aşırı canım sıkkın.
linhpearl🤘🌼
linhpearl🤘🌼
Ben hiç içmedim
Babami 91 de 40. yasinda mide kanaması sonucu yitirdim Erzincan depreminde enkazdan çıkmış bir insanim 92 de
Annem ve babam akraba halasının oğlunu almış babam alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi Elazığ Bakırköy Erenkoy Ruh ve sinir hastalıkları hastanelerinde tedavi gören bir insandı
Babamın vefatı sonrası annem kısa süreli bir evlilik yapıp ayrıldı ben ve kardeşim rahmetli buyukbabam ve nenemin yanında kaldık annemle çok uzun zaman sonra bir araya geldim
45. yasindayim ve bekarım halen bile bana babası neydi ki oğulları ne olsun
Deli alinin çocukları yaftası yapistiriliyor ve kardeşime
Bu nasıl acı bir durum ve travmadir
Insan dünya ya gelirken anne baba dil din ırk mezhep inançini belirliyemiyor ki
Mitolojik zumruduanka kuşu gibi küllerinden doğan bir insanim öyle bir geçmişten gelen bir insanım
Ve ne ben ne beraber yaşadığım annem ne kardeşim kullanmiyoruz
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
ramazan ayı en ideal ay.. tam 3 yıl oldu tek seferde zınk diye... bıraktım her şey irade meselesi
İçmiyorum ama ailemin tüm bireyleri sigara bağımlısı maalesef. Sigara sadece sağlığı değil aynı zamanda aile ekonomisini de etkiliyor. Aynı zamanda çevreye kötü bir koku saldığı ve o kötü koku içenin kendisinde de kaldığı için pek de hoş bir durum olmuyor. O yüzden içilmesinden pek yana değilim.
Bırakmak istemiyorum. Bıraktığım zamansa irademle bırakmıştım. İstemek yeter dedikleri şey sanırım 🤔
Teşekkürler
Cevap
18Cevap
Sigara kullanıyorum evet
champix sayesine, 29 sene içtiğim sigarayı inanılmaz rahatlıkla bıraktım! 3 sene oluyor ve hala ''ben bunu nasıl bıraktım'' diye sorguluyorum kendime... Bıraktıgıma pişman oldugum için degil, asla bırakamam zannettiğim için! Ve o ilacı içerken sigarayı bırakmamak için elimden geleni yapmıştım, gece 3'te çişe kalkınca bile sigara içtim ama yine de bıraktırdı bana
İçmedim. Denemeyi düşünüyorum ileride. Yaşlanınca pişmanlıkla hiç içmedim diye gerinmeye niyetim yok🍀🗝️
Hayır kullanmıyorum lise yıllarında içmiştim birden bıraktım
Maalesef. Bir iki hafta bocaladıktan sonra tekrar basladım
Hayır içmiyorum çok basit önce kafanda bitir ne derdin varsa
8 y-10 yıl önce champix ile bıraktım günde 2 paket hafta sonları 3 paket olurdu içtiğim.
Kafa da bitiyor ya.. şaka şaka deneme boşuna 2 3 gün sinir krizleriyle geçirirsin sonra yine içersin azaltmayi dene
Kullanıyorum, bırakmayı düşünmüyorum.
Bıraktım kararlı olarak ozdisiplin..
Kullanıyorum yak bitane canın sıkkın madem
Kullaniyorum birakamadim
sosyal içiciyim kafama göre
İçiyorum. şu an elimde hatta.
Kullanıyorum ve bırakmadım.
Kullanıyorum bırakmayıda düşünmüyorum şimdilik
Kullanmıyorum
Hiç içmedim
Denedim ama olmadı.
Hayır
Bir anda bıraktım
İçmem icmedim
Arada.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?