Bukadar çalışan birine kız vermez diyor çevrem sizce haklılar mı?

Şimdi 25 yaşındayım kaynakcılık yapıyorum normalde sabah 9 çalışma saati ama 2 saat mesai her gün yaptığımız için sabah 7 de iş başı yapıyoruz yani sabah 7 başlama. akşam 7.15 paydos. cumartesi de 7 .15 kadar yani çalışıyorum ama mesai olarak. bazen gitmeyebiliyorum bunaldığimda. Yani doğru düzgün bir pazar günüm var ben işten memnunum aylık 25 bin civarı kazanıyorum bana yetiyor. Aylık 20 bin evlilik için biriktiriyorum zaten. fazlası ile yetiyor. ama evlenince sen Eşini ihmal edersin diyip duruyorlar oysa ben eşime iş dışında sürekli konuşurum ederim. işte çalışınca da ara ara yazarım. Sizce bu hayatımda evlenemem mi bu sebepten bende isterdim daha güzel çalışma saatti ama ne yapayım değiştiremem
Bukadar çalışan birine kız vermez diyor çevrem sizce haklılar mı?
Cevapla