Cevap belli site çocuğu gibi kasınız yok çünkü 12 saat çalışıp aldığınız para belli vakit ve beslenmeye paranız yok arabanızla gezip store atamazsınız çünkü güzel arabanız yok sürekli mekan gezip foto atamazsınız yeterli para yok sonuç kız yok olay bu kadar basit
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Asgari ücretli erkeklerin neden sevgilisi olmaz kız bakmaz sizce?
Sude hanım kızların orta halli dediği erkek bile baya iyi oluyor bugün Burak Özçiviti beğenmeyen kızlar dolu olduğunu düşünürsek ona da orta halli erkek derler ben sokakta toplu taşıma araçlarındaki erkeklerden bahsediyorum
Güzel kardeşim 😅 Ben baya 1.70 boyundaki ve bayaa zayıf adamla da çıktım, arada 6 7 yaş olan ve göbüşlü adamla da. Tipe bakan da sadece kızlar değil. Allah aşkına artık şuna bari cinsiyetçilik eklemeyin😅
Evet mesala güzelsin bunun çoğu genetik azı makyaj erkekler öyle değil az tipi düzgün erkek var ha bana da iyisin derler hatta kızarlar ama sonuç ortada 28 yaş sıfır kız 😂
Detayı okudum zaten. Şuana kadar hiç maaşlı bir işte çalışmadım. Yeri geldi az kazandım yeri geldi çok kazandım. Yeri geldi amele oldum yeri geldi şoför. şu an ise öğrenciyim. Çok mu param var hayır. Ama illa bir kız arkdaşım oluyor nasıl mı?
Giyimine dikkat et, düzgün ve akıcı konuş, konuşurken zekan ve hayata bakış açın belli olsun. Korkak ve pısırık olma, kızlar kendini yanında güvende hissetsin, ve en önemli detay; asla onları tavlamak gibi bir derdin olmasın 😉
Hah nasıl tipleri sence yüzleri umutlu mı hiç mesela klas erkek tipli erkek gördüm mü böyle lan bu herif baya iyi ne sevgilisi olmuştur cevap hayır hepsi işçi sınıfı erkek peki günde kaç kızla konuşuyolar sence cevap sıfır
Senin bir psikoloğa görünmen gerek. Aşağılık duygusundan kurtulman için faydası olur. Kızlarda bizim gibi birer canlı hacı uzaydan gelmedi. Kızların ne düşündüğü ne sevdiğide hiç skimde değil. Çok mu sosyal medya kullanıyorsun?
Çok kullanıyorum evet de ben baya işçi sınafında bulundum esklden beri yani ergenlikten 24 yaşına kadar kadar kızlar hep böyle dediğim erkeklerle gezerdi bizde bakardık sonra aslında işçi sınıfınım karizmatik erkekler olmadığını giyim araç vb etkenlerden dolayı kızlara ulaşamadığını fark ettim
Anladım olayı sen diyorsun ki kızlar paralı erkeğe bakar. Ben diyorum ki kızlar erkeğin tipine ve karekterine bakar. Ve sana diyorum ki galerici hatunu tavladım. Parayla mı yaptım hayır. Üstün bir gayret mi sarfettim hayır. Sadece kendim oldum ama geliştirilmiş ve bilgi birikimi yapmış bir ben.
Bu bilgileri de sanayide ki fırlama abilerime , kaslarımı da yaptığım ameleliğe ve çalışırken öğrendiğim şeylere borçluyum 😂
Neyse işte çok kanıtlarım bu olayı şuradan karşı inşaata gideyim tek tek sorsam genç kardeşlerime çoğu escorttan başka kız görmez ha biz gitmedik escort flan işim olmaz da olay bu şekilde zaten 28 olduk kız mız yok bi kere ortam yok flan uzar gider
Bu tamamen kişinin ilgi alanlarına ve merakına bağlı. Dediğin gibi hem inşaat amelesi hemde kendini geliştirmemiş biriyse escortdan başka kız görmez. Lakin genel kültür seviyesini yükseltmiş normal hayatında giyimine özen gösteren ve birazda tipi varsa bu amele kardeşimiz çok deli hatunlar götürür 🙂
Evet bu konuda katılıyorum ama tek şey eksik arabası varsa mekan gezerse düşürür ama muhtemelen nakit sıkıntısı çekeceği için pek dışarı çıkamaz en fazla haftada iki kere onda da 600 tl bayılır net
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Parayla kız olacağına hiç olmasın daha iyi ben kıza para yediremem hele ki türk kızına hiç yedirmem esegin s. ikini yediririm türk kızlarına
Yanlış cevap detayı okumanı tavsiye ederim
Cevap varda sen anlamıyorsun işte
Oğlum kızlar kendini vucut ve konfor olarak gelişmiş olan erkek severler bu da çok paradan geçer
Benim garson sevgilim de oldu, hem de 2 tane. Diğeri zaten çalışmıyordu ve öğrenciydi. Parası da yoktu. Her kız paraya bakmaz 🙂
Tip genetik olarak yüzü fiziği iyise olur sade
Türk erkeği vatandaşı olarak pek olası değildir
Yakışıklı değildi, orta halliydi. Çok sevildiğimi hissettiğim an bağlanıyorum ben.
Sude hanım kızların orta halli dediği erkek bile baya iyi oluyor bugün Burak Özçiviti beğenmeyen kızlar dolu olduğunu düşünürsek ona da orta halli erkek derler ben sokakta toplu taşıma araçlarındaki erkeklerden bahsediyorum
Güzel kardeşim 😅 Ben baya 1.70 boyundaki ve bayaa zayıf adamla da çıktım, arada 6 7 yaş olan ve göbüşlü adamla da. Tipe bakan da sadece kızlar değil. Allah aşkına artık şuna bari cinsiyetçilik eklemeyin😅
Genetik olarak kızlar daha güzeldir o yüzden diyorum makyaj flan bi dünya şey
Bu arada garsona nasıl denk geldin de sevgili oldun iyimiş😂
Makyaj genetik mi😅😅 Gittiğim cafe de gördüm ve çok nazik davrandı🥰😅
Evet mesala güzelsin bunun çoğu genetik azı makyaj erkekler öyle değil az tipi düzgün erkek var ha bana da iyisin derler hatta kızarlar ama sonuç ortada 28 yaş sıfır kız 😂
Kuzum genetik değil de genel demeliydin😅 Sen de iyisindir sıkma canını
Eyvallah 😊
Hiç alakası yok, aradığın kız modeli farklıysa bir şey diyemem
Detayı oku
Çalıştığın yerde asgari ücretle çalışan kızlar var mı?
Olsa ne olcak knka var mı iyi bi vucudun var mı dışarı çıkınca bir kızı gezdircek araban dommuşa bindircen
Dolmuşa bindirirsin ne olmuş prenses değil ya bu, boş ver herkesin nasibi vardır hayatta
parayı kıza yedireceğine annene kardeşine yedir daha güzel reis para kızını boş ver üzülmeye değmez onlar için
Çünkü kadınların geneli erkek parası yemeyi sever.
O anlamda demedim
Parayla kız tavlanıyor avuntusunu bırakın artık
Sende olayı yanlış anlamışsın detayı oku
Detayı okudum zaten. Şuana kadar hiç maaşlı bir işte çalışmadım. Yeri geldi az kazandım yeri geldi çok kazandım. Yeri geldi amele oldum yeri geldi şoför. şu an ise öğrenciyim. Çok mu param var hayır. Ama illa bir kız arkdaşım oluyor nasıl mı?
Giyimine dikkat et, düzgün ve akıcı konuş, konuşurken zekan ve hayata bakış açın belli olsun. Korkak ve pısırık olma, kızlar kendini yanında güvende hissetsin, ve en önemli detay; asla onları tavlamak gibi bir derdin olmasın 😉
Öğrenci olduğun için harf kapitalizm ve büyük şehire tek başına atanma olayı olmamış o yüzden böyle düşünmen normal kardeşim
Büyük şehirin içinden geliyorum zaten 🙂 sana tek tavsiyem kendini geliştir ve hayatta yaşama amacını bul
Evet ülke kendini geliştirmeyd çok mükemmel bir yer 😂😂
Maşallah her şeye bir bahanen var. Bence senin cesaretin yok
Kardeşim hiç toplu ulaşım araçlarına biniyo musun ordaki insanlara iyice bakmanı tavsiye ederim
Evet hergün biniyorum da ne alaka?
Hah nasıl tipleri sence yüzleri umutlu mı hiç mesela klas erkek tipli erkek gördüm mü böyle lan bu herif baya iyi ne sevgilisi olmuştur cevap hayır hepsi işçi sınıfı erkek peki günde kaç kızla konuşuyolar sence cevap sıfır
Senin bir psikoloğa görünmen gerek. Aşağılık duygusundan kurtulman için faydası olur. Kızlarda bizim gibi birer canlı hacı uzaydan gelmedi. Kızların ne düşündüğü ne sevdiğide hiç skimde değil. Çok mu sosyal medya kullanıyorsun?
Çok kullanıyorum evet de ben baya işçi sınafında bulundum esklden beri yani ergenlikten 24 yaşına kadar kadar kızlar hep böyle dediğim erkeklerle gezerdi bizde bakardık sonra aslında işçi sınıfınım karizmatik erkekler olmadığını giyim araç vb etkenlerden dolayı kızlara ulaşamadığını fark ettim
Siz parayla tavlayın o zaman ne yapalım. Bende üstümde ki bir ceket ile galerici kızı tavlarım 😂
Yok knka ben değil ya olayı anlamadın sen
Anladım olayı sen diyorsun ki kızlar paralı erkeğe bakar. Ben diyorum ki kızlar erkeğin tipine ve karekterine bakar. Ve sana diyorum ki galerici hatunu tavladım. Parayla mı yaptım hayır. Üstün bir gayret mi sarfettim hayır. Sadece kendim oldum ama geliştirilmiş ve bilgi birikimi yapmış bir ben.
Bu bilgileri de sanayide ki fırlama abilerime , kaslarımı da yaptığım ameleliğe ve çalışırken öğrendiğim şeylere borçluyum 😂
Tm işte bende tip parayla olur diyorum kas işi beslenmeyle alakalı ful protein karbo mesela
Ekmek arası köfte ve patates kızartmasıyla yaptık biz bu kasları 😂
Yav hadi deget bi de dalga geçiyor 😂matrak ya
Neyse işte çok kanıtlarım bu olayı şuradan karşı inşaata gideyim tek tek sorsam genç kardeşlerime çoğu escorttan başka kız görmez ha biz gitmedik escort flan işim olmaz da olay bu şekilde zaten 28 olduk kız mız yok bi kere ortam yok flan uzar gider
Bu tamamen kişinin ilgi alanlarına ve merakına bağlı. Dediğin gibi hem inşaat amelesi hemde kendini geliştirmemiş biriyse escortdan başka kız görmez. Lakin genel kültür seviyesini yükseltmiş normal hayatında giyimine özen gösteren ve birazda tipi varsa bu amele kardeşimiz çok deli hatunlar götürür 🙂
Evet bu konuda katılıyorum ama tek şey eksik arabası varsa mekan gezerse düşürür ama muhtemelen nakit sıkıntısı çekeceği için pek dışarı çıkamaz en fazla haftada iki kere onda da 600 tl bayılır net
Davul dengi dengine. Öyle para yiyecek kız hiç gelmesin. Onun yerine evlenmelik kız bulsun.
Nerden bulsun 😂zaten piyasa yapmasan kız yok anca görücü usulü, ama sevdım seni iyi çocuksun muhabbet iyi takip edeyim
Eywallah hacı seninle muhabbet etmek güzeldi 😀
Sağolasın kardeşim 😊