Bunu senmi düşünüyorsun yoksa çevrendekilermi onu bilmem ama. Böyle düşünenlere büyük üstad Nazım Hikmet ten tokat gibi cevap olsun. Okyup okuyup ders alsın.
Kimi der ki kadın Uzun kış gecelerinde yatmak içindir. Kimi der ki kadın yeşil bir harman yerinde dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir. Kimi der ki ayalimdir, Boynumda taşıdığım vebalimdir. Kimi der ki hamur yoğuran, Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, Ne ayal, ne vebal O benim kollarım, bacaklarım Yavrum, annem, Kız kardeşim, Hayat arkadaşımdır.
Böyle düşünenlere biz insan değil Uzaylı diyoruz djjccu O değilde çok saçma yani bu sözleri söyleyen kişilere diyorum mal misiniz? ya da bizi mal olarak mi görmeye çalışıyorsunuz