"Beyler, acımayın, kadınları boş oturtmayın, çalıştırın, paralarını yiyin" diyen birisi sizce ne haklı mı?

"Beyler, acımayın, kadınları boş oturtmayın, çalıştırın, paralarını yiyin" diyen birisi sizce ne haklı mı?

Etinden, sütünden ve derisinden yararlanın diyen bir görüş, nasıl sizce?
Beyler, acımayın, kadınları boş oturtmayın, çalıştırın, paralarını yiyin diyen birisi sizce ne haklı mı?
"Beyler, acımayın, kadınları boş oturtmayın, çalıştırın, paralarını yiyin" diyen birisi sizce ne haklı mı?
Cevapla