Kocamdan dayak yedim, hiç mutlu değilim. Ortada çocuk da var, ne yapacağım?

ben ailem tarafından şiddet görüyodum hatta işkence terimi daha Doğru olur annem ve babam tarafından yıllardır görmediğim eziyet kalmadı çalıştım bı kuruşunu bile görmedim onlar yedi hiç bı zaman normal genç kızlar gibi yasayamadim Ben özgürlük peşinde değilim sadece insan muamelesi görmek istiyorum artık dayanamıyorum sırf onlardan kurtulmak için evlendim bu sefer kocam dövmeye başladı saçımı yolmalar yumruk atmalar evi terk ettim kaç kez kapıma yalvardı özür dilerim diye her seferinde kanıp affettim şimdi beraberiz ama ben hiç mutlu değilim ortada cocuk da var ne yapacağım

Güncellemeler
+1 yıl
Kocamda kişilik bozukluğu var narsist ve paranoyak sürekli biseylerden şüpheleniyor onun yüzünden nen dayak yiyorym dışarı çıkıp yüzümdeki morluklari kapatmaktan yoruldum bosan diyosunuz ortada çocuğum var kimsem yok ne ana ne baba napicam kadın sığınma evinde çocuğumla tek başıma
Kocamdan dayak yedim, hiç mutlu değilim. Ortada çocuk da var, ne yapacağım?
Cevapla