Kocam beni çocuğum olmadığı için boşadı, hala aşamıyorum bunu. Ne yapmalıyım?

2 yil once bosadi beni kac yillik evliligimizi cocugum olmuyor diye bitirdi sorun bendeydi tup bebek denedik olmadi asilama denedik olmadi simdi duydum ki cocuklari olmus baba olmus bunu duydumdan beri tum gun agliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ben onu cok sevmistim o yuzden de unutamiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Terapiste gidecegim
Güncellemeler
+1 yıl
Mutluluklarini hazmedemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Anne olmayi cok istemistim onun ile bir yuva kurmayi cok istemistim
Kocam beni çocuğum olmadığı için boşadı, hala aşamıyorum bunu. Ne yapmalıyım?
Cevapla