+1 yılBizim bir abi severek biriyle evleniyor, 6 sene çocukları olmuyor. Sorun adamda deniyor. Kadın ise asla doktora gitmiyor, kendisinde suç bulmuyor. Böyle iyiyiz ne gerek var çocuğa felan diyor.
Her ne ise çocuk meselesi yüzünden boşanıyorlar. Adam 1 sene sonra başka biriyle evleniyor, eski karısı da başka bir adamla evleniyor. Şimdi hem o adam baba oluyor yeni karısından, hem o kadın hamile kalıyor yeni kocasından.
Her işte bir hayır vardır. Boşa kendini üzüp perişan etme.
02 Yorumla
Soran+1 yılIyi niyetin icin tesekkurler ama ben artik tekrar evlensemde hamile kalamam maalesef
- +1 yıl
Tıp, imkansız öykülerle dolu. Fakat sana imkansızı iste diyemem. İmkan ise seni her halinle kabul edip o şekilde hayatına alacak biridir. Ablamın da çocuğu olmuyor. Hem ablam hem eniştem sorunlu. Fakat 20 yıldır evliler.
En İyi Cevaplar
+1 yılHayat kimseye altın tepsiyle nimet sunmuyor ki. Senin de böyle bir derdin var, yaptığı çok acımasızca bence. Şu an ben senin yerine üzüldüm. Böyle insanlar mutlu olmayı hak etmiyorlar. Allah bir gün mutlu olacağın biriyle hayırlı bir evlat nasip eder sana inşallah, bu yaptığım en içten duamdır
00 Yorumla
Tek sebebin bu olduğuna mantık bulamıyorum ben. Tabi ilişkinizi bilemeyiz, sorgulayamayız fakat başka sorunların da var olması bence mümkündü. Belki yaşam umuduydu, belki kendisini eksik hissediyordu, belkide baskı altında hissetmiş olabilir. Bu durumunuz da sonucu tetiklemiş olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılYoktu baska bi sorunumuz gercekten yoktu
- +1 yıl
Yalan söylediğinizi iddia etmiyorum. Sanırım yanlış anladınız beni. Belki siz farkına varmamış olabilirsiniz, fakat eski eşinizin kendi iç dünyası bundan dolayı karışmış olabilir. ya da ileride bundan dolayı kaldıramayacağı bir yük olarak hissetmiş olabilir. Bunu söylemek istedim sadece
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen de kendi hayatına odaklan bence. Demek ki onun için bu önemliymis. Sonuçta bir partner bulmanın amacı da genlerini bir sonraki nesle aktarmaktır. Ama evlenmeden önce konussaydiniz mesela, böyle bir durum olursa evlat edinsek nasıl olur vb diye.. o da bunu kabul etmezdi, evlenmezdiniz.. ama kabul etseydi bile yıllar içinde fikirleri degisebilirdi.. belki de böyle bir evlilik yapman gerekiyormuş, bunların yaşanması gerekiyormuş..
05 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden once kisir oldugumu bilmiyordum ogrendikten sonra dedim istemedi
- +1 yıl
Keşke evlenmeden önce bilmesen bile böyle bir ihtimal üzerine konussaydiniz. Her şeyin mükemmel olacağını falan sanıyoruz ama hayat öyle düşünmüyor.
Soran+1 yılBilemedik iste
- +1 yıl
Demek ki böyle olması gerekiyormuş. Hayatın sana öğrettiği bir ders bu. Bir sonraki evliliğinde her şeyi konuşursunuz. Doğan Cüceloğlu Evlenmeden Önce kitabında neler konuşulması gerektiğini güzel anlatmış, tavsiye ederim.
Soran+1 yılBi sonra ki evlilik diye bisey olacagini sanmiyorum cubku bi daha evlenmek istemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten çok üzücü bi durum bunun için onca yasanmisligin bitmesi onca yılın verdiği anıları yok sayması fakat şöyle de düşünebilirsiniz belki de baba olmayı çok istiyordu belki de bu onun için en büyük şeydi bakın onu savunmuyorum ama onun açısından da bakmak gerekli yani bu konuda biraz da bencil olmamak gerekli diye düşünüyorum baba olmak onun da hakkıydı tabi ki bu sizin elinizde olan bi durum değil seven insan her türlü yanında olur destek olur sahip çıkar bunlar bambaşka bi şey ama baba olmak istiyorsa yapabilicegimiz bi şey de yok bırakın geçmiş geçmiş de kaldı sizde artık önünüze bakın o önüne bakmış bunu sürekli düşünmenin size bi faydası anlamı yok
11 Yorumla
Soran+1 yılBende anne olmak istedim ama
Gizli Üye(36-45)+1 yılbenimde olmuyor ben çözümü konuyu tamamen kapatmakta buldum çevremdekilere ben buçocuk konusunu birdaha açmamak üzere kapattım dedim zaman zaman anneler gününde falan canım yanmıyor değil Ama Rabbim'i verdiğinde de vermediğinde de bir hayır vardır teslimiyet en güzeli sanırım.
53 Yorumla
Soran+1 yılKeske bende bunu blyle kabul edebilsem ama olmuyor iste
Cevap sahibi+1 yılkendine yaparsın bacım bak her hastalık dertten sıkıntıdan oluyor
Soran+1 yılBosandiktan kisa bi sure sonra gozumu hastane kdasinda actim cunku mide kanamasi gecirmistim gunlerce yemek yemedim uyku uyumadim sadece sigara ictim ve agladim sonucta mide kanamasi iste
+1 yılBen bir erkek olarak;kocanın yaptıgını dogru bulmuyorum, herkes anne-baba olacak diye bir şey yok.. Yurtlar kimsesiz çocuklarla birtane evlat edinirsiniz, hem böylesi daha sevap... Evlilik zaten bütün zorluklara beraber gögüs germektir, ilk olumsuz olayda kaçmak degil... Senin içinde vardır bir hayır, sabırlı olmak lazım...
50 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. O önceliklerine göre hareket etmiş. Bu sizi değersiz yapmaz çocuk olması da Allah'tan olmaması da eşiniz ômur boyu bunu gündeme getirse daha çok mutsuz olurdunuz. Geçmişte yaşamayin. Size denk biri en kıymetinizi bilecek biri elbette çıkacaktır karşınıza.
12 Yorumla
Soran+1 yılIse yarayacagini hic sanmiyorum ama gidelim bakalim
+1 yılSizin için en hayırlısı olmuş seven insan kusur açmaz kusur örter tamam herkes ister çocuğunun olmasını ama Allah öyle uygun görmüş çocuk sahibi olmak için biyolojik ailesi olmak zorunda değil o kadar bir eve aileye muhtaç küçük bebekler var ki bir tanesini büyütse cenneti kapıda bulur
Bu sebeple sizi boşayan insanın sahip olduğu çocuk ilerde ne kadar hayırlı olacak bir de işin o kısmı var hiç üzülmeye değmez
Herkes kendi hayatında olan size oluyor10 Yorumlasırf bundan dolayı boşayan birisi sizi zaten sevmiyordur demektir. bir nevi iyi olmuş gibi ama böyle kullanıp atar gibi yapmasaydı bari.
bu adamdan da iyi baba olmaz aslında ama memlekette maddi/manevi imkanımız iyi değil çocuk yapmayalım diyen yok.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılUzuldum sizin adiniza haksizlik etmis umursamayın cocugunuz olmadiysa evlatlikta edinebilirdiniz insan iyi gunde kotu gunde diyerek evleniyor. Sizinde mutlu olmaya hakkiniz var ve cocugunuzun olamamasi bir suc bir eksiklik degil kendinize bunu kabul ettirin once ve hayatiniza devam edin.
10 Yorumla
+1 yılİyi günde ve kötü günde diye sen söz vermişsin ama o dönek verdiği sözü tutmamış ve seni sevmemiş... boş ver böylesi senin için daha hayırlı olmuş... Bunlar gibilere akıttığınız gözyaşının tek bir damlası değmez... seni sen olduğun için seven birisi elbet çıkar karşına
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.
+1 yılOnun kararlarını sorgulama olay bitmiş doğru yapmış yanlış yapmış gerçekten hiç ama hiç önemli değil belki de kendi hayatında Yanlış insanla karşılaşmışsın farkında değilsin ve bundan bir an önce kurtulmuşsun buna dua etmelisin
06 Yorumla
Soran+1 yılO mutlu simdi ama
- +1 yıl
Şimdilik mutlu olabilir geleceğin ne getireceğini Allah bilir sen şimdi doğru insanı Arıyor musun ya da doğru insanla görüşüyor musun bu daha önemli
Soran+1 yılOlsun baba oldu ama yani cocugu oldu
- +1 yıl
Zamanla her şeyin düzeleceğini görememiş seni apaçık ortada bırakmış Böyle insandan kurtulduğuna Yatıp kalkıp dua etmelisin sebebi ne biliyor musun seni Belki de bu sorunlarınız olmamış olsa ileride başka bir kadına değişecekti
Soran+1 yılHayir eger cocugumuz olsaydi bunlar olamaycakti cunku sirf cocuk icin gitti
- +1 yıl
Şimdi bayan seni çocuk için bırakıp giden yarın başka bir kadın içinde bırakıp gidecekti Elbette şu anda sen duygusal olarak cevap veriyorsun kendini haklı çıkarmak yerine karşı tarafı haklı görüyorsun lakin bu işler öyle değil
Sakin üzme kendini. Bu onun karakterini ortaya koymus. Gercekten sevseydi seni her halinle severdi. Bu dunyada hersey cocuk degil cunku. Acaba onda bir problem olsaydi kendini nasil hisseder di. Bu dunyada hersey olacagina varir bazen önüne gecemeyiz ama inan bana sen daha iyilerine layiksin. Evlenip bosandim diye de sakin kendini uzme. Sen en guzeline layiksin✨
11 Yorumla
Soran+1 yılElimde degil ki
+1 yılsenden çocuğun olmuyor diye ayrıldıysa kurtulmuşsun şimdi başkasıyla mutlu olabilir eğer çocuğun olsaydı onun için seni sevecekti senin çocuğun olmadığı halde yanınd aklasaydı zaten seni sevdiği için olurdu böyle bir insan için üzülme
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Veren Allah alan yine Allah. Sen kendi sınavını verdin, onun sınavı belki başlamadı bile. Dilerim ki çocuğuyla olmaz. Üzülecek bir şey yok. Gençsin önüne bak, zaman hızla geçiyor...
01 Yorumla
Soran+1 yılKolay degil
+1 yılHayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Bende çok uzun süredir yalnız ve e enerjik, olgun, tecrübeli, sadık ve arzulu erkeğim. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılDoktora gitmediniz mi hiç? Bunu kocanız açısından değil , sizin annelik duygusunu tatmanız açısından soruyorum. Problemin ne olduğunu biliyormusunuz yani..
04 Yorumla
Soran+1 yılDeflatca gittik her hastanrye gittik olmadi ben anne olamadim iste
- +1 yıl
Ama artık teknoloji çok çok ilerde. O yüzden asla umudunu yitirme. Bebek sahibi olabilmeyi, bu duyguyu yaşaman açısından kendin için iste , eşin için değil yani..
Soran+1 yılOlmuyor iste
- +1 yıl
Teknoloji o kadar ileride ki , şaşarsınız inanın. Dışarıda herşeyi hazırlayıp , rahim içine yerleştiriyorlar artık. 👍🏻
Aile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı. iyi gunde kotu gunde dıyoruz. bir kadının çocugu olmayacagını kabullenmesı belkıde en kotu gunlerı olsa gerek. çocuk işi biraz bencillik. seni sadrce kendi için sevmiş demek :/
020 Yorumla
Soran+1 yıl:(((
Soran+1 yılEger evliligim bu yuzden yikildiysa ki yikildi var olus sebebimdir
Soran+1 yılCunku cocugum olmuyor iste bende isterdim anne olayim cocugum olsun ama olmadi iste
Soran+1 yılHerkesin derdi kendine buyuk
- +1 yıl
@mina15 isteklerle alakalı. zenginlikle çocugu aynı kefeye koyamayız dıye afrıkada çocuvu aclıktan ölen anneye. ilaç alacak parası olmadıgından 2 çocugunu kaybeden karl marx a soyle bunlar sadece örneklem. çocuk sahıbı olamamak dunyanın sonu degıl. belkı buyuk seyler basarmak için bir motıvasyon bıle olabılır. bir hayatın olmasını küçümseme.
Soran+1 yılAma annelik baska yani kutsal bisey
Soran+1 yılAnnelik kutsal cok onemli bisey
- +1 yıl
basit bir örnekti sadece hayatın bıze dilediğimiz şartları sağlamadıgına. düşünsene kaç kişi maddi imkansızlıktan çocuklarını bırakıp intihar ediyor. ya da çocuklarını tum aileyi öldürüp kendi canına kıyıyor. sayıya o kadar şaşarsın kı. ama kaç kadın anne olamadıgı için canına kıyıyor. yanı bakış açısı. yınede kendıne fazlaca acıyorsun. ve eksık hıssedıyorsun. sadrce boyle hıssetmenı istemedim. illa bir tane pörtlrtmen gerekmiyor. demekkş kocanın çocugu olmasa senın olsa sende kocanı terk edecekmıssın. tencere kapak mısalı
Soran+1 yılTerk etmezdi cunku kendisi de dedi bi keresinde baba olmak istiyorum diye
+1 yıleger esin sana yeterince deger verseydi cocuk olmadıgı icin senden ayrılmazdı seni sevmesi bile yeterdi demek ki hem kafa olarak yobaz hem de kendisi sadakatsizin teki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 965 cevap paylaştı.
u +1 yılÇocuğu olmuyor diye bir kadın ortada bırakılmaz, yazık.
10 Yorumla
+1 yıl"Sonradan ortaya çıkan " (veya sebebi Bulunamayan ) her ne sorun olursa olsun, sorunlara uygun yöntem ve doğal ürünlerle şifası mümkün.
Kanser Türleri, Şeker Tip2, Mide-barsak sorunları, Prostat, basur, böbrek sorunları, Otizm epilepsi, Kadın Hastalıkları "Sorun" görünmemesine rağmen ! çocuk olmaması, Troid vb ne olursa olsun.
0 505 79 79 8 7900 Yorumla
+1 yılo aşağılık herifin davranışı seni üzmesin takılma lütfen herkes çocuk sahibi olacak diye bişi yok üzme kendini hiç ummadığın anda belkide olacak senin
02 Yorumla
Soran+1 yılIyi niyetin icin tesekkurler ama maaelsef artik mumkun degil
- +1 yıl
üzme kendini o kardeşim çok daha kıymetlisin insan kıyamaz dili varmaz sırf sebebi bahane edip ayrılmaya ayıptır erkeklik mi şimdi onun yaptığı götttt herif sinir oldum *
+1 yılÜzülmeye değmez. Hayat birşeyi senden alıyorsa emin ol daha iyisini vermek içindir. Üzülme önüne bak eminim daha iyi bir şans senin önündedir ve sadece farkına varman gerekiyordur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı. Bu nasıl bir kaderdir ya, ben de böyle durumları aşamıyorum. Üzülme değmez akıl vermekte bize düşmez, acıyı ancak çeken bilir.
013 Yorumla
Soran+1 yılCok seversin sevildigini zannedersin ama sonuc...
Soran+1 yılHic umudum yok
Soran+1 yılUmudumu keseli cok oldu anne olamauacagimi ogrendigimde umudum yok oldu zaten sonra o bosanmak istediginde
Soran+1 yılYumurtaliklarim alindi yani kesin
Soran+1 yılIlkler unutulmazdir ama
Soran+1 yılNe yapmaliyim peki
Soran+1 yılBilmiyorum
+1 yılBu yüzden boşanma olmaz Allah vermiyorsa bi sebebi vardır.. hayırlısını dilemek lazım. Sende Allah’a havale et hayatına bak
04 Yorumla
Soran+1 yılO kadar kolay degil
- +1 yıl
Başka seçeneğin yok
Soran+1 yılUnutamiyorun iste asamiyorum onun bana yaptigini
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun
Nasıl bi ay1lık o ya, bahanesi bu olabilir mi, başka problemleriniz de vardır bence
15 Yorumla
Soran+1 yılYoktu gercekten yoktu
Soran+1 yılSadece sana karsi suclu hissediyorum dedim ama o da suclu hissetme boş ver falan o benden vazgecmedigi surece ben ondan vazgecmezdim o dedi bosanalim diye
Soran+1 yılYaptigi cok agrina gidiyor
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılsevmemiş demek değer mi abla böylesi için ağlamak ağlama
06 Yorumla- +1 yıl
çocuğu olsa ne olur ya böyle bir herif çocuğun olmuyor diye sana böyle yaptıysa çocuklarının annesine de sadık kalmaz aldatır
- +1 yıl
bence sen sen o adamdan çocuk sahibi olmadığın için şanslısın
- +1 yıl
Allah gönlüne göre verir sabret sadece
Soran+1 yılBasa bir adamdanda cocugum olmayacak
- +1 yıl
ne fark eder kan bağı mı daha önemli can bağı mı? belki yeni biri girer hayatına onun çocuğu varsa ona annelik edersin hem doğurmakla anne olunmaz ki
- +1 yıl
bu bir ihtimal öyle bir şey olacak demiyorum
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. aplam yazık etme kendine vardır bunda da bir hayr..
05 Yorumla
Soran+1 yılHerkes oyle diyor
Soran+1 yılOnun bu yaptigini nasil asacagim peki
- +1 yıl
apla özür dilerim ama yaptığında kötü bir şey yok adamın.. ilk önce buna innadır kendini.. o sana ihnaet etmedi.. sana şiddet uygulamadı seni aldatmadı.. ayrıca tüp bebek vs denediniz olmadı yani çareleri de aradı adam.. o yüzden aşman gereken şey onun sana yaptığı değil. bulunduğun durumu kabul etmek.. ne sen ne de o suçlusun.. ortada bir suç da yok.. nice çocuğu olmayan adamlar var seni anlayacak insanlar.. ya da seni böyle kabul edecek olanlar var.. o yüzden önce durumu kabullen hee bu söylenen kadar kolay değil tabi heh kabullendim oldu bitti vs değil.. ama suçlayarak aa çok mutlu oldu vs diyerek Allaha isyan ederek aşamazsın o net.. nasıl aşacağın ise kendini tanımanla alakalı seni mutlu hissettiren diğer durumlara odaklan... niye ben sorusunu sormayı bırak..
Soran+1 yılOnu bu kadar severken o beni birakti terk etti beni sirf cocugum olmuyor diye bosadi nasil kotu bisey yok
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılÜzmeyin kendinizi bir teselli belki ama ya çocuğunuz olup hayırsız bir evlat olsaydı? her şeyde bir hayır vardır
00 Yorumla
+1 yılboş ver seni sevmemiş biri için üzülme çoluk çocuk vs hepsi imtihan o pişman olur bir gün sana yaptıgına
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılbence sorun yapma bu senın elimde olan bişey değil zamanı gelınce anlarsın yaşamana bak herkes yaşıyor
01 Yorumla- +1 yıl
neden bu kadar sorun yapıyorsun aradan zaman geçmiş
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNiye ağlıyorsun adamın çocuğu olmuş işte bu şekilde yaşayacağına boşanmanız daha iyi olmuş
05 Yorumla
Soran+1 yılAma ben seviyordum onu
- +1 yıl
O kısmına ayrı üzüldüm senin açından yani ama bir yandan da sen de kurtulmuşsun bir adamla bu şekilde yaşanmaz
Soran+1 yılBu sekilde yasayacagina derken ne kasttetin
- +1 yıl
Çocuğun olmadığını her seferinde sana hissettiren biriyle yaşamak istemezsin herhalde
Soran+1 yılElbette ama yani sonucta yine seviyorduk birbirimizi
+1 yılHakkı boşamak ne varki bunda onun çocuğu olmasa sende bosarsin
019 Yorumla
Soran+1 yılSaka yapiyorsun dimi
- +1 yıl
Yooo yapmıyorum neden saka yapayım evlilik üremek içindir sende kusurkusun o zmaan ev arkadaşı olarak yaşayalım de boşan adam kabul eder ömür boyu nafaka alma hakkınız var adaminda böyle bir hakkı var bence
Soran+1 yılTek kurus nafaka istemeden bosandim ama kusurlusun derken
- +1 yıl
Çocuğun olmuyormus özür sayılır adamda biyolojik hastalık olsa evlenirmiydin kocalık görevini yerine getirmese duygusallık yok essas olan uremektir her şey bunun üstüne kurguku nafaka istmemem ksrakterli olduğunun gostergesi
Soran+1 yılKisir olmanin es gorevinin yerine getitmekle bi alaksi yok
Soran+1 yılKisirliyim diye eksik miyim yani
- +1 yıl
Çocuk olmuyor ama
Soran+1 yılEksik miyim yarim kadin miyim
- +1 yıl
Öyle görmüş seni konuşup orta yol bilabirdiniz
- +1 yıl
Esin olsa idi ayrilmazdi yazdım ilk başta seni üreme amacı olarak gormus öyle gördüğü için ayrılmış Esin olsa idi çocuk kendi olirdu
Soran+1 yılOlmadi ama iste
- +1 yıl
Üzgünüm doğru eşi olarak gormesi idi gerçek öyle değilmiş
Soran+1 yılSende mi yani kusurlu oldugumu dusunuyorsun
- +1 yıl
Ben insan gibi görürüm
- +1 yıl
Herkesi öyle görürüm herkesin kusuru vardır insani kusurları ile seven kişi gerçekten sever
- +1 yıl
4 ay sorna unutursun
Soran+1 yılUnutamam
Soran+1 yıl2 yil unutamamisim
- +1 yıl
O zmaan zor alalh sabır versin
+1 yıltakıntılı birisin demek ki bul yakışıklı birini tak koluna gez işte hayat üzülmek için kısa
016 Yorumla- +1 yıl
ne boş insanlarsiniz ya empati duygunuz 0
- +1 yıl
ne empatisi lan 6 yıllık ilişkimi 2 ayda silip atmış insanım ben bana empatiden bahsetme
- +1 yıl
birini unutman 3 ay ile 6 ay arası sürer 1 yılı geçerse takıntıdır o
- +1 yıl
sende biraz psikoloji araştırsan keşke
- +1 yıl
19 yasinda 6 yillik iliski. normal olmadigini anlamistim.
- +1 yıl
normal olan şeyler kişiden kişiye değişir
- +1 yıl
farklı düşüncelere saygın yoksa gidebilirsin yorumumdan
Soran+1 yılCok sevdigim icin unutamiyorum
- +1 yıl
çünkü unutmak istemiyorsun
- +1 yıl
saygisizlik senin yasantini normal bulmayani saygisiz diye itham etmektir, giderim tabiki saygisizlarla isim olmaz
- +1 yıl
onla ilgili şeyler hâlâ etrafındaysa da zor unutursun
- +1 yıl
bana normal değilsin diyen birine ne dememi bekliyordun
- +1 yıl
saçma sapan düşüncelerini kendine sakla çok bilmiş
Soran+1 yılCok sevdim cunku o yuzden galiba
- +1 yıl
bunun artık çok sevmekle alakası yok bende çok sevmiştim asla unutamam diye düşünüyordum ama hayat devam ediyor yavaş yavaş kendimi uzaklaştırdım değer verdiğim ne varsa silip attım unutmak böyle olur çünkü, onu aklına getiren şeylerden uzaklaşman gerek
- +1 yıl
bazı kişiler ayrılıktan kaçmak ister sırf acı çekmemek için bazıları da üzülmüyor gibi davranır ama bunları zamanında yaşarsan daha kolay unutursun ayrılıklar acı verir ve o duygu o an yaşa bitir kendine zaman ver unutmak için çabalama çabaladıkça daha çok hatırlarsın zamana bırakırsan anılar silikleşmeye başlar yeni kişilerle tanışmak zamanını doldurmak onu düşüneceğin zamanları azaltır o yüzden başkalarıyla konuşmak birini unutmak için işe yarar bazıları inkâr etsede
Aile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı. Ağlanacak bişi yok olan olmuş biten bitmiş herkese mutluluklar
06 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar basit mi yani
Soran+1 yılBen onu cok ama cok sevdim ama o bunu bana yapti ihanet etti beni yalniz birakti
Soran+1 yılIhanete ugradim sigindigim tek sey kocam iken o da gitti!!
+1 yılAğlama aa. Mutlu olsun. ELbet sende mutlu olursun. Hayatına devam et
07 Yorumla
Soran+1 yılO kadar kolay degil
- +1 yıl
Dünyaya onun içinmi geldin sanki.
Soran+1 yılDegil tabi ama onu cok sevdim ben
- +1 yıl
O yok artık kabullenmelisin. Çalışıyormusun?
Soran+1 yılCalismiyorum
- +1 yıl
Hangi şehirdesin? Hayatına yeni meşguliyetler katmalısın. Böyle üzülür geçmişine takılıp kalırsın. Yaşayabileceğin daha güzel günleri farketmezsin
Soran+1 yılHakkarideyim
+1 yılSonuçta eski eşin. Eskileri klozete atıp sifonu çekin. Kendinizi üzmek için çaba harcamayın.
020 Yorumla
Soran+1 yılO kadar kolay degil
- +1 yıl
İnanki Unutmak daha kolay ama sen onu takip edip, stalk Yakup , düşünerek unutmamayi ve kendini uzmeyi tercih ediyorsun
Soran+1 yılCubku onu hala unutamadim
- +1 yıl
Unutmak için de uğraşmıyorsun çünkü. Unutmak için susmak gerek, onu hatirlatan ne varsa silip atacaksın stalk yapmayacaksin, dertleşme adı altında bile anlatmayacaksin. Ama sen unutmamak için uğraşıp kendini uzerek kanser olmak için uğraşıyorsun resmen
Soran+1 yılBosandiktan 2 hafta sonra kendimi hastane odasinda buldum mide kanamasi gecirmistim...
- +1 yıl
Ee bak iste. Hala böyle onu takip eder, düşünerek kendini uzersen yakında kanser olur gidersin ve eski kocanın umurunda bile olmazsın şimdi olmadığı gibi. Bence silkelen kendine gel
Soran+1 yılBen onu unutmak istiyorum gercekten
- +1 yıl
O zaman susacaksin. Onu takip etmeyi bırakacaksın. Stalk yapmayacaksin. Dertleşme adı altında bile anlatmayacaksin. Düşünmeyeceksin yoksa sağlığını kaybedersin
Soran+1 yılYapmiyorum zaten
- +1 yıl
Nasıl yapmıyorsunuz 😂 bu soruda bile yazdıklarınıza bakin
Soran+1 yılStalk yapmiyorum ama sadece onu dusunuyorum
Soran+1 yılDusunme diyorsunda o kadar kolay degil iste
- +1 yıl
Düşünmeyi de bırak artık unut ve hayatına bak
- +1 yıl
İnan düşünmemek düşünmekten daha kolay
Soran+1 yılHayatima bakamiyorum ama
- +1 yıl
Mümkünse iş bulup çalışın. Size iyi gelir. Evde boş durarak düşünmeye vermeyin kendinizi. Yeni arkadaşlıklar edinin. Kendinizi kapatmayin
Soran+1 yılKucuk yerde yasiyirum disariya ciktigimda onu gorurum diye korkuyorum
- +1 yıl
Korkularin üzerine gitmelisin. Görünce kafanı çevir ve hayatına bak öyle evde hapsetme kendini
Soran+1 yılHaklisin belkide
- +1 yıl
Yani kendini sev. Seni böyle sevecek biri elbet denk gelir. Ve seni gerçekten sevmeyen birinden kurtulduğun için bence şükretmelisiniz
Allah sabır versin inşallah. Zor bir durum keşke birlikte bir çözüm bulmayı deneseydi
03 Yorumla
Soran+1 yılTup bebek denedik olmadi
Soran+1 yılHayir asla !!
+1 yılüzülme en hayırlısı olmuş iyi ki de gitti boş ver
10 Yorumla
+1 yılBoyle bi adamdan kurtulmussun bence sevinmelisin Allah vermeyince vermiyo yapicak bisey yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCocuk ayrilmaya sebep olmamali ben cocukla evlenmiyorum kizla evleniyorum asla boyle birseye bosamazdim. Uzulme ya birini seversin elbet seni cocuksuz kabul edecek biri
00 YorumlaMaalesef ki bu tiplerde mevcut kurtulduğuna şükret...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 635 cevap paylaştı. Bir kadını sadece "o"olduğu için sevmek lazım. Çocuk olmuyor diye bırakmak yakışmaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 828 cevap paylaştı.
+1 yılYa anlamıyorum sizi. Kurtulduğuna sevinecekken neden dert ediyorsun ki
01 Yorumla
Soran+1 yılCunku onu cok sevmistim...
+1 yılsen de hazır çocuğu olan bir adam bul onla evlen
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yıldefolsun gitsin allahın sevgili kuluymuşssun öyle zihniyetsiz birinden kurtulmuşssun
00 Yorumla Çocuk istemeyen çok insan varken, Allah'ın takdiri eğer ki olmuyorsa çocuk tedaviyi denedikten sonra en olmadı bir sürü sahipsiz bebekler var birini alıp hem ona umut olursunuz hem de anne olursunuz her şey biz insanlar için kendinizi üzmeyin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVeren de vermeyende Allah. Gecmsii unut gitsin. Yoksa sorunlarin olur
044 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum
Cevap sahibi+1 yılAnliyorum zor durum. Soncta seviyosun galiba hala. Birde terk edilmenim verdigi durum. Aklinda fazlaca yer kaplamis
Soran+1 yılHala seviyorum evliyken onunla sadece anne. olamiyorum diye uzuluyordum ama simdi artik sadece anne olamadigim icin degil o gitti diyede uzuluyorum
Cevap sahibi+1 yılUzulunce geri gelcek mi? Evet senin duzenin bozuldu ama o sensiz olmayi tercih etmis
Soran+1 yılGelmeyecek
Soran+1 yılO baba oldu simdi cocugu oldu
Cevap sahibi+1 yılHayatini bu sekilde mi gecirmek istersin?
Soran+1 yılHayir
Cevap sahibi+1 yılYeni sayfa yeni hayat yeni birisini bul
Soran+1 yılHayir iste ben baskasini istemiyorum onu tek sevdim baskasi olsa bile anne olamayacagim yine
Cevap sahibi+1 yılŞu an henuz kabullenmemissin zamana ihtiyacin var. Seni istemeyen birini isteyip napcaksin ama. Şu an gonlun anlmaz bunu
Soran+1 yılFarz edelim ki baskasi oldu hayatimda yine cocugum olmayacak yani yine ayni seyleri yasayacagim
Cevap sahibi+1 yılBunu kabul eden birini hayatina almayi dene
Soran+1 yılBunu kimse kabul etmez herkes illaki baba olmak ister simdi degilse bile bi sure sonrs ister
Cevap sahibi+1 yılHayat bu ne getirecegi belli olmaz. Karartma yuzunu
Soran+1 yılAsla anne olamam ister
Soran+1 yılIste
Cevap sahibi+1 yılPeki ama tip ta bir cok yenilik oluyor. Karamsarligi bir birak. Akisina bak
Soran+1 yılMaalesef inkansiz artik yumurtaliklarim alindi
Cevap sahibi+1 yılGecmis olsun rahatsizlik mi yasadin
Soran+1 yılKist vardi
Cevap sahibi+1 yılUmarim daha iyi olursun. Şu an birqz karamsarsin ama.
Soran+1 yılSevdigim adam gitti baskasi ile yuva kurdu kolay mi
Cevap sahibi+1 yılKac yilllik evliydin
Soran+1 yıl8.
Cevap sahibi+1 yılYasin kacti ya kucuk yasta mi evlendin. Bayada kalmissiniz. Icinden attiginda rahatlarsin. Sana klasik ogut vercek halimiz yok. Şu an sen yasiyosun sen bilirsin en iyi
Soran+1 yıl20 yasinda evlendim
Cevap sahibi+1 yılDaha cook gencsin.. kendine bak.. cok firsatin plur
Soran+1 yılBilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılNe yapcan omrunun kalan kismini yas tutarak gecirmeyi mi dusunuyosun
Soran+1 yılDegil tabi
Cevap sahibi+1 yılBi meslegin varsa ise gir. Kendine bak aktivite bul.. gerisigelir
Soran+1 yılMeslegim yok
Cevap sahibi+1 yılMeskul olacak biseyler bul, bakimli ol, spor yap kendi i birakma birisi illaki cikar karsina
Soran+1 yılSorun sadece birisinin karsima cikip cikmayacagi degil cocugumda olmayacak
Cevap sahibi+1 yılBu konuyu sanirim kabullenmek gerekecek once, piskolojik destek te alabilirsin
Soran+1 yılKabullenemiyorum hamile bir kadin gordugumdecok uzuluyorum kendime
Cevap sahibi+1 yılDestek almayi denemelin kendi kendine yenemiyorsan
Soran+1 yılGittim zaten terapiye
Cevap sahibi+1 yılPeki sana ne iyi geliyor onu bulmayi dene
Soran+1 yılCocuklari cok seviyorum eski kocamin yegenlerini cok severdim
Cevap sahibi+1 yılBelki birisi cikarsa karsina degisir hayatin
Soran+1 yılCocuk meselesi peki
Cevap sahibi+1 yılKabul ederek gelecek, ya da senin yaslarinda cocugu olan birisi olur belkide. hayat herdry olabilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuk sahibi olmak istemiyorum benim gibi çocuk istemeyen birini bul.
Bu arada tanışalım mı?
00 Yorumla
+1 yılOndan kurtulduguna şükretmelisin sana değer vermeyen biriyle olmamalısın. O cocuk odakli biriymis demekkib
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 963 cevap paylaştı.
+1 yılboş ver kurtulmuşsun bir öküzden üzülme takma kafana
00 Yorumla Vay a. . m. . k sana kurban olsun o!! insanlık ölmüş onun ben vicdanını s2yim afedersin ama. Bunlar boşanmak için sebep değil! Olamaz!
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSizi kimse umursamıyor. Sizi kullanılmış bir mendil gibi attılar, sırf saçma sapan bir çocuk olmuyor diye. Kendinize kötülük yapıyorsunuz. İnsanlar böyle işte. Doğru düzgün sizi sevicek birini bulun ya da unutun gitsin her türlü kaybediyoruz.
00 Yorumla
+1 yılBelki onun yüzünden olmuyor
Bizim de olmuyordu boşandık ama o yüzden değil03 Yorumla
Soran+1 yılHyr sorun bende
- +1 yıl
Çok üzüldüm ne desem ki
Soran+1 yılBen bile kendime bu kadar uzulurken senin uzulmene bisey diyebilir miyim
+1 yılGeçmiş olsun Allah yardımcın olsun sıkıntı senmiydin peki
011 Yorumla
Soran+1 yılSorun bendeydi
- +1 yıl
Ne diyem kocan bebek için sevmiş evlenmiş o zmn bı insan çocuk olmadığı için karısını bırakmaz
Soran+1 yılO birakti beni
- +1 yıl
Bn bırakmam evliyim çocuk yok 2 senedir mutsuzum kavga sevsin bebek olmasim sevsin huzur olsuj
- +1 yıl
Anladım kocan hata yapmis
- +1 yıl
Kaç sene evli kaldin
- +1 yıl
Senle konusuyormu halen
Soran+1 yıl8 yil
- +1 yıl
Az değil şahsen bn olsam asla boşalmam karimi
Soran+1 yıl@dorduncumurat4 allah razi olsun senden kardesim
Soran+1 yılKimseye mesaj falan atamam
+1 yılhadi ordan et takma biem kafana ne hali varsa görsün
10 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir şey ya çocuğun olmuyor diye bu nasıl sevgidir
00 YorumlaDüşünürsen evlenebiliriz çok mert ve dürüst bir insanım oğlum var istersen kız çocuğu evlat ediniriz
00 YorumlaSenden mi olmuyor? Acaba iğne değiştirdin mi hic
00 Yorumla
+1 yılKıyamam ya olaya bak ağlama sen gene de olsun senin için daha hayırlı olur belki
00 Yorumla
+1 yılBoşaması emin olun iyi olmuş bu karakterde biriyle bir ömür geçmezdi
00 Yorumla
+1 yılBoyle serfzleri nerden buluyosunuz ya
05 Yorumla
Soran+1 yılBasta boyle degildi
- +1 yıl
O hevesini almis bahane etmis onuda
Soran+1 yılBeni sevdigini soylemistin ama
Soran+1 yılSoylemisti ama
- +1 yıl
Bende seviyorum seni tek soy yetiyosa
- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm …. Böyle olmamalıydı
03 Yorumla
Soran+1 yılOldu ama iste
- +1 yıl
Hayata bir kere geliyorsun onu kahrederek harcama , yokuna bak boş ver
Soran+1 yılO kadar kolay degil
- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer