Detaydaki ortam benlik değil. Sizce ne yapmam gerek?

Hazırlık sınıfındayım bayadır kimseyle arkadaşlık kurmadım kararkter olarak zor biruyim aslında başka şehirde taşınmıştım sonra okul başladıktan bir kaç ay sonra okulu kapatıp Corona başlamıştı bi 6 yıldır arkadaşım yok sinufta nasıl arkadaşlık kuracağımı bilemiyorum cevap veremiyorum doğru düzgün mesela dün bana hastaneye gidecem hocaya söylersin dedi çocuk geçmiş olsun demeden tamam dedim bilemiyorum kızlar geldi istersen bizimle gel dediler ama herkes çocuk gibi davranıyor sevgilileri var ve bu ortam benlik değil ne yapmalıyım?

Detaydaki ortam benlik değil. Sizce ne yapmam gerek?
Cevapla