Oğlan 25 yaşında bu kadar uzun bir ilişkim olacağını hiç düşünmedim ama sevdim aşık oldum ve evleneceğim adam bu diyorum. Ama bir yandan ailem çok katı bu zamana kadar hiç bir şey paylaşmadım ne annemle ne babamla hiç bir zaman da yanımda olmadılar. Teyzem var herşekilde anlaşırız ama bu konular da asla. Yavaş yavaş söylemek istiyorum tanışmasını istiyorum sevgilimle seveceğine de eminim sonra da devamı gelir diye düşünüyorum. Ama çok korkuyorum bir yandan da diyorum ne yapabilirler? Öldürecekler mi eve mi hapis edecekler. Yalan söylemekten sıkıldım haberleri olsun istiyorum artık stres olmaktan da sıkıldım ne yapacağım ben?
Söylemeli miyim?
Söylememeli miyim?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Söyleyin evet
Çok korkuyorum ama 😕
Sen kaç yaşındasın ve egitim durumun ne? Ona göre söylemelisin
19 yaşındayım desinatörlük işine girdim o işi öğrenirsem devam edeceğim ondan ve açıktan çocuk gelişim okuyorum.
Evlenmek için çok gençsin bence ailene söyleme, ben o hatayı yaptım hayatımı mahvettiler.
Evlenmek için yaş yok ki ama kader diye bir şey var ne zaman karşına çıkacağını bilemezsin. Bende ondan korkuyorum ya zaten ;)
Kendin bilirsin sonra demedi deme
Bence söyle niye korkuyorsun ki ailenden onlarda senin mutluluğun ister yani korkma
3 yil gecmis demekki cok da kati degillermis.😊 Ailenize karsi daima durust olun.
Aile büyüklerinin izni ol madan olmaz saçma lamayın gidin anlat ın babanız sizin mutluluğunuzu iste meyecek mi sankine
Babamız mutluluğumuzu istiyor evet.
Ama sadece eve tıkılmamızı hiçbir sosyal aktiviteye katılmamızı kendiler ne isterse onu yapmamızı bizim söz hakkımızın olmamasını istiyor. Mutlu olmamızın istenmesi bu şekilde değil.
sana bağlı ama daha kötü olacağını düşünüyorsan söyleme
Peki ne zaman söylersem söyleyeyim her zaman daha kötü olacağını düşünüyorsam?
bence annenin ağzını ara ona göre
Teyzemin ağzını aradım arkadaşım nişanlanmış dedim canım bu yaşta dedi.
bence fevri davranma bırak oluruna biraz daha
Oluruna bıraktık herşeyi zamanımız var mı bilmeden ;)
daha yeni başladık vardır🥲
Yok 😕
Yaşın daha küçük. 2-3 sene bekle.
Ama kaybetmek istemiyorsam?
Seven insan bekler. Bir zahmet o da beklesin. O da küçük.
Sadece ciddi işlerin fazla uzamasını istemiyor. Ne yapacağım ben ya oofff
Niyeti ciddi ise bahset gelsin istesin
Tabiki ciddi ve aramızda yaş farkı olduğu için biraz evlenmek istemesi normal. Diyor zaten sen söylemezsen gelip ailemle pat diye isterim seni diyo😄
Ailen herşeyi bilmeli
Bilmeli evet ama bu zamana kadar hiçbirşeyimi anlatamadım hep kısıtladılar.
Söylemeli miyim?