Ailem çok katı, 3 yıllık sevgilim var. Ciddileşmesi için aileme söylesem mi söylemesem mi?

Oğlan 25 yaşında bu kadar uzun bir ilişkim olacağını hiç düşünmedim ama sevdim aşık oldum ve evleneceğim adam bu diyorum. Ama bir yandan ailem çok katı bu zamana kadar hiç bir şey paylaşmadım ne annemle ne babamla hiç bir zaman da yanımda olmadılar. Teyzem var herşekilde anlaşırız ama bu konular da asla. Yavaş yavaş söylemek istiyorum tanışmasını istiyorum sevgilimle seveceğine de eminim sonra da devamı gelir diye düşünüyorum. Ama çok korkuyorum bir yandan da diyorum ne yapabilirler? Öldürecekler mi eve mi hapis edecekler. Yalan söylemekten sıkıldım haberleri olsun istiyorum artık stres olmaktan da sıkıldım ne yapacağım ben?

Söylemeli miyim?
Söylememeli miyim?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ailem çok katı, 3 yıllık sevgilim var. Ciddileşmesi için aileme söylesem mi söylemesem mi?
Cevapla