25 yaşındayım, 6 yıllık sevgilim var ve bunu aileme nasıl söylemeliyim?

Üniversite birincisi sınıfta tanıştık 6 yil oldu şu an ben yüksek lisans 2. Sınıfım bir yandan da kpss çalışıyorum o ise atandı kendine ait evi ve arabası var ama ben hala aileme söyleyemedim açıkçası korkuyorum farklı şehirlerdeniz kültür farkı vs gibi durumları öne sürecekler diye çekiniyorum sırf bu yüzden bunca yıl sakladım uzak kaldım ama onsuz yapamadım yeniden birlikteyiz ama aileme ne zaman söylemem gerektiği konusunda kararsızım atanmayı bekliyordum ama o da olmadı

25 yaşındayım, 6 yıllık sevgilim var ve bunu aileme nasıl söylemeliyim?
Cevapla