Kendimi çok yalnız hissediyorum ama bu durumdan kurtulamıyorum?

Yurt dışına okumaya geldim ama çevremde kimse yok. İnsanlarla tam olarak kafa yapım uymuyor. Yabancılar için fazla muhafazakar, burada doğup büyüyen Türkler için fazla sekülerim. Tek yaptığım ders çalışmak, işe gitmek, ders çalışmak ve işe gitmek. Kapıyı açıp odama geldiğimde yalnızlık hissi o kadar büyüyor ki, hep böyle olucak gibi hissediyorum

Kendimi çok yalnız hissediyorum ama bu durumdan kurtulamıyorum?
Cevapla