Arkadasımın mesajıma görüldü bile atmaması ayıp değil mi?

biz eski çook yakın arkadastık.. sonra ben ayrı bir şehire taşınınca aramızdaki iletişim de koptu. ama sosyal medya da ekliyiz çok nadir bi iki sohbet etmişizdir.. geçenlerde benim yaşadığım şehire gelmiş tatil olarak ben de hikayesine yanıt verdim; aa antalyanın neresindesiniz, nerede tatil yapıyorsunuz?" diye sordum.. uzun bi süreden sonra "kaleiçi kanka" dedi. daha sonra ben de "kaleiçine yakınım istersen buluşalım" dedim.. fakat günler geçti cevap vermedi, görüldü bile atmadı.. ama hikaye atmaya devam etti.. buluşmak istemese bile illaki bi bahane sunar insan, görüldü bile atmaması çok kırıcıydı.. siz olsanız ne düşünürdünüz?

Arkadasımın mesajıma görüldü bile atmaması ayıp değil mi?
Cevapla