Ya gerçekten acayip utandım kilolarım yüzünden fotoğraf çekindim o kadar şişko iğrenç çıktım ki arkadaşımdan baya utandım. Ve arkadaşım hala mesajlarıma bakmıyor neden olabilir lütfen teselli verir misiniz?
Ya arkadaşlar ben çok utandım bugün neden arkadaşım hala mesajlarıma bakmıyor olabilir?
daha da kilo alma obeziteye doğru gidiyorsun. dönebileceğin bir yerdesin ama daha da kilo almaya devam edersen ne olacak burada sağlığın söz konusu sen hala arkadaşının mesajına takmışssın gerçek arkadaşın ise zaten seni kilondan bırakmaz
arkadaşlar bazen böyle yapar genel olarak sevgisini hissediyorsan arkadaşındır uzarsa belki arkadaş olmak istemiyordur daha fazla ama bu senin dış görünüşünden değildir. eğer 1 gün geçtikten sonra hsala cevap vermiyorsa sorarsın