Eşimle aramda soğukluk var gibi hissediyorum ama yok diyor. Nasıl bir yol izlemem gerek?

merhaba eşim ile aramda sanki soğukluk var. anksiyete hastasıyım ben eşime soruyorum sana öyle geliyor diyor. bu hastalığım kuruntulsrim yuzunden eşim de bunaldi ona yaptiklarima karşı. herseyini sorguluyorum esimde zamanla bundan sıkıldı içime hep ayrilcaz gibi geliyor napmam lazım bir kaç gün annem evine geldim. kafami toplaym diye. esim de tamam dedi alirim ben seni dedi ama gerçekten onu çok bunalttim bana yanlış bisi yaparmi diye ama iyle şeyi de yok evliliğinde nasıl bi yol izlemeliyim eve bile gitmek istemmiom bi istiom oğlum. var 9 yaşında okula gidiyor ona da kiyamiom. yani aynı şeyler olur kavga ederiz diye

Eşimle aramda soğukluk var gibi hissediyorum ama yok diyor. Nasıl bir yol izlemem gerek?
Cevapla