Geçmişim dolayısıyla vicdanım rahat değil, kadından özür dilemek istiyorum. Ne yapabilirim?

öncesinde evli biriyle ciktim, Şu an onunla evlendim fakat eski esine haksizlik ettigim icin vicdanim rahat degil. Kadindan özur dilemek istiyorum, benden nefret ediyor. 7 senedir kavgasi yapildi. Şu an adamla bi senedir evliyim, ama artik biseylerin gecmiste kalmasini istiyorum, kadin bana hala ofkeli, ve beni rezil etmek istiyor, fakat artik evlendim oyle bir hakki var mı? Ve nasil kendimi affetiririm ya da zamanla gecermi öfkesi? ya da ne yapmam lazim? Kac kez konusmak istedim, olmadi, calistigi yere gitsem bilmiyorum? Alis veris yaptigi dukkanlarin orada hep yollumu kesiyor ama insan icinde bu konuyu bagirarak konusamiyorum, yani ne yapiyim yanliz konusmak istedim olmuyor?

Geçmişim dolayısıyla vicdanım rahat değil, kadından özür dilemek istiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla