Elimde olmayan nedenle bir kadına dokundum özür dilemeli miyim?

Elimde olmayan nedenle bir kadına dokundum özür dilemeli miyim?

Bugün fizik tedaviye gittim öğleden sonra eve dönerken ve servise binerken yardım eden hostes kızın üzerine düşüyordum yanlışlıkla elim memesine değdi bir şey de diyemedim ama dengemi kaybettim. Gerçi kendisi de bir şey demedi.🙈

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ

#Utandik

13 Temmuz, 2023 Perşembe 18.11

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Değerli yorumlarınız için teşekkürler bedava memeye dokundum özür dilerim,😃
Elimde olmayan nedenle bir kadına dokundum özür dilemeli miyim?
Cevapla