Ettiğim tövbeyi bozdum. çok pişmanım, sizce ne yapmalıyım?

fal baktırmaya bakmaya tövbeliydim. gerek eğlencesine olsun, gerek ciddi. belli bir nedenden dolayı tövbe etmiştim 4 5 ay önce (tahminen.). bugünde kızlar fala bakıyordu. bende baktırdım. ama ben inanmam desem de ellerim titrer halsizleşirim. inanmıyorum cidden Allah bilir ama üzgünüm, çünkü bozdum tövbemi. çok pişman ve halsizim. bana yardımcı olur musunuz?
Ettiğim tövbeyi bozdum. çok pişmanım, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla