Annemin geçmişini yüzüne vurdum ağır konuştum özür dilemeli miyim?

Biliyorum biraz ağır oldu ama çok sinirliydim benim baba tarafım çok varlıklı anneannem de çok yoksul birisidir anneannem zamanında babaannem ve dedemlerde temizlikçi olarak çalışıyormuş bazen annem ona yardıma gelirmiş o sırada babamla tanışıp evlenmişler annem Bu arada çok titiz bir kadın sürekli odanı topla şurayı sil Neden bunlar ortada dolap neden düzenli değil yardımcımız var evde ama bir haftadır izinli ameliyat oldu gerçi annem o olsa bile Benim de sürekli kendisi gibi derli toplu olmanı istiyor Ben de öyle değilim bugün de söylenip duruyordu Ben de ona o kadar batıyorsa kalk sen topla neticede hizmetçi olan sensin bu evde ben değilim dedim biliyorum söylemem lazımdı gerçi benimle tartışmaya devam etti söylenmeye devam etti Ben de vurdum kapıyı çıktım çok üzülmüş müdür fazla üzüldüğünü sanmıyorum ağlamadı etkilenmemiş de olabilir bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Özür mü dile Sen bilemedim olayı da değişmek istemiyorum Ben eve geldiğimde kendini kaptırmış şekilde televizyon seyrediyordu vallahi hiç takmış gibi görünmüyordu belki de hiç kulağına bile girmedi normalde kızar bağırır küser bana hiç takmış gibi görünmüyordu
Annemin geçmişini yüzüne vurdum ağır konuştum özür dilemeli miyim?
Cevapla