Anlattıkları sürekli yalanmış gibi gelen arkadaşınız var mı?

Bir arkadaşım var. Sanki her dediği yalanmış gibi geliyor. Bugün buluştuk mesela anlattıklarının hepsini kafasından uyduruyormuş gibi geliyor. Lisedeyken de böyleydi. Hatta Bir kız arkadaşım daha vardı o da benimle aynı düşünüyordu. Bir insan bunu neden yapar. Olmayan şeyleri olmuş gibi anlatıyor.
Anlattıkları sürekli yalanmış gibi gelen arkadaşınız var mı?
Cevapla