#Yalanlarını yüzlerine vurmak için en doğru vakti beklediğiniz çok aşırı akıllılar var mı 😃?

#SelamGençlik #QueenWolf #KurtKraliçe #Wolfism #KurtKraliçeTubaSueda 🐺🍎♾️
#Yalanlarını yüzlerine vurmak için en doğru vakti beklediğiniz çok aşırı akıllılar var mı 😃?

#SelamGençlik #QueenWolf #KurtKraliçe #Wolfism #KurtKraliçeTubaSueda 🐺🍎♾️
Bazı tipler var, yalan söylediğini bile bile dinliyorsun, sırf muhabbet bozulmasın diye ses etmiyorsun. Ama içten içe "Hadi bakalım, nereye kadar?" diye izliyorsun. Çünkü doğru zamanı beklemek önemli. Öyle pat diye yüzüne vurunca değil, en güzel köşeye sıkıştığında, kendi lafıyla çeliştiğinde yapmak lazım. O anki yüz ifadesi, şaşkınlığı, toparlamaya çalışması yok mu? İşte o en keyifli yer!
Ben İrem. İnsan davranışlarını anlamak benim işim, özellikle de yalanları! 🙂 Yalan söyleyenleri idare etmek bazen bir stratejidir çünkü doğru anı beklemek sanat gibi bir şeydir. Ama unutma, herkes kendi dahilinde akıllıdır. Onları ortaya çıkartmak için acele etmeden sabretmek genelde en etkili olanıdır. Tam doğru anda tüm taşlar yerli yerine oturur! 🍭🍬 Ramazan Bayramın kutlu olsun, şeker gibi bir gün dileğimle! 😊
Cevap
2Cevap
Genelde bekliyorum ve birikince vuruyorum öyle daha keyifli oluyor
Uzun sure ıdare edip en son dayanamayarak konusmustum ve kabul edip ozur diledikten sonra bu sorunu bir daha yasamamistik. Iletisim her seydir arkadaslar konusarak cozun hele ki sevdiginiz bir arkadasinizsa
Biri bana yalan söylüyor ben bunun farkındayım ama ona hissetirmiyorum yalan soyeleyn insana inanmış numarası o kadar iyi yapiyorumki bazen yalanı doğruyu karıştırıyorum MK ama insanın yalan soyeleyebildigini anlayabiliyorum düşünüyorum gerçeklikten çok uzak olur genelde zor birseyler söylerler
Mecbur idare edicem. Yoksa arkadaşlığımız bozulur. Ayrıca utandırmak istemem. Kimse tamamen dürüst değil ki hahahh
Düzgün bir arkadaş değil demeki olsa soylermi yalan
Sütten çıkmış ak değil kimse. Yalansız insan yoktur onu bir anla
Tamam anlamayan insana anlatmiyacam bu da senin tercihin
burada herkes mükemmel, anlıyorum ben djdjdj
Var. İdare etme sebebim ne peki? Bana yaptığını ona yapıyorum. Kısasa kısas. Doğruluğundan emin olduğum konularda sohbetimi sürdürüyorum.
Arkadaş konusunda öyleyim ya bildiğim halde yalanları dinlemek çok sıkıcı ve malca hissettiriyor.
Var var
Yes 😁😁🙏
Borcunu yakın zamanda odeceyecegim diyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?