Içimde yaşama isteği yok. Ne yapmalıyım?

21 yasındayım. iyi bir üniversitede iyi bir bölümde okuyorum. ama hayattan sıkıldım. iyi okullarda okudum , iyi yerlerde oldum ama hiçbirini kendim istediğim için yapmadım. kendim için hiçbir şey istemedim. hala da istemiyorum. yaşamak da istemiyorum
Içimde yaşama isteği yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla