21 yasındayım. iyi bir üniversitede iyi bir bölümde okuyorum. ama hayattan sıkıldım. iyi okullarda okudum , iyi yerlerde oldum ama hiçbirini kendim istediğim için yapmadım. kendim için hiçbir şey istemedim. hala da istemiyorum. yaşamak da istemiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılseni anlıyorum kendimden biliyorum..bence hayatımızdaki eksik şey sevgi olabilir..belki aileden göremediğimiz ilgi..gerçekten sevdiğin bir şey bul kendine okul dışında..ona sıkıca bağlan..bak ben mesela şimdi müzik eğitimi alıyorum..aynı dertten muzdaribim ama atlatmaya çalışıyorum..bir de kız arkadaşın olsun başta anlamıycaksın ama o bile senin bakış açını değiştirecek zamanla..dine yönelmek de iyi bir yol ama kafa bozuk olunca insanın dine yönelmekte zorluk çekebilir..
04 Yorumla- +1 yıl
aslında en önemli mesele bu..sevgi mutluluk demek özgüven demek motivasyon demek..onlar bunu istemeden de olsa ıskalıyor..ama diğer söylediklerimi de görmezden gelme
- +1 yıl
sana şu an ne desem anlamsız geleceğini biliyorum..ama yine de dene .. inan ki bazı şeyleri keşke o zaman deneseymişim diyor insan..dene bak gör
+1 yılDemek sen de dünya hayatının ne kadar çok boş ve anlamsız olduğunu anladım kardeşim ? Buna sevindim . İnancını bilmiyorum ama Müslüman olduğunu farz ediyorum. Eğer değilsen yorumumu kâle almazsın. Artık sen de Allah için dünya hayatına sabredip ahiret ile ilgili planlar yapabilirsin. İman açısından eksik olan yönlerini gider ki hem dünya zevk verir hem de mutlu ve iyi bir insan olursun.
012 Yorumla- +1 yıl
İyi işte Allah senin kalp gözünü açmış kardeşim ne güzel. Herkese nasip olmaz içindeki o eksiklik katiyen dini vazifelerini yerine getirmediğin için. Hemen şimdi vakit namazı kılarak Allah'a olan mahçubiyetini gösterebilirsin ve bundan sonra da kaçırmamak için tevbe edersen huzurun ne demek olduğunu görürsün. ;)
- +1 yıl
Bak kardeşim Allah, kendisinden emin olmayan ve inanmadan dua eden adamın duasını kabul etmez. Ancak sen inanarak ona sığınırsan ve namazını da gerçekten düzgün bir şekilde kılarsan (başka şeyler düşünmeden, okuduklarının anlamını düşünerek) huzur bulmaman imkansız. Eğer kul hüzünlenmişse Allah duasını özlemiştir derler. Namazı tam olanın hem bu dünyası hem öbür dünyası kurtulur.
- +1 yıl
Namaz dinin direğidir ve namazı düzgün kılan adam huzurla dolar ve namaz diğer günahlardan da adamı alıkoyar. Allah şimdiden kabul etsin kardeşim. Kılamadığın namazlar içinde kalben tevbe etmeyi untumamanı dilerim. Allah'a emanet ol. . .
- +1 yıl
En doğru yorum
az cok seni anlayabiliyorum insan bi bosluk icinde oluyorr hic bisey zevk vermiyor insana gezmek dolasmak konusmak bile yani kalabalagin icinde yanlizlik cunki kimselere guvenmedigin iicn seni anlayan dinleyen biri olmadigi iicn boylesindir belkide
00 Yorumla
psikiyatra görün. bunun dışında bir hedefler belirle 21 yaşındasın ve yapmak istediğin mutlaka bir çok şeyler vardır, bunları bulmaya çalış.
eğer hiç bir şey yapma isteği yoksa içinde gerçekten depresyonda olma ihtimalin yüksek.07 Yorumla- +1 yıl
ben de depresyondayım ancak bundan kurtulmak için elimden geleni yapıyorum. yaşamak böyle sıkılacak zevk alınmayacak bir şey olamaz. 21 yaşındasın bu süreç uzun sürer ancak eninde sonunda değişirsin, sonunda en enerji dolu yaşlarını iyi değerlendiremediğin için çok pişman olursun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
10Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 622 cevap paylaştı. sana reçete yazıyorum...kız bul kendine...gerçi bulamadığın için bu soruyu sormuşsun belliki ama yinede pes etme...asosyal birisin belliki...dışarı çık eve kapanma
02 Yorumlarahat batıyo aga işte ya allah bilir para sıkıntında yok dimi?
36 Yorumla- +1 yıl
valla arkadaşım şöyel bişey var sağlığın yerindeyse tabi bu deiklerim yoksa ilk sağlık..miden boşsa tek derdin para olur evet...yada kışın giyecek ayakkabın yoksa paradır tek derdin...ben küçük insanım o zaman çünkü geçinmek için bana para lazım ee oda çalışmakla oluyo çalışan adamda valla vay sıkıldım vay hayattan bıktım tribine girene kadar ohooo...ben 4.sınıftan beri sürekli çalışıyorum mesela hiçte öyle hayattan bıktım gib bişey dicek vaktım bile olmadı...
15 yaşındayım hayatta yaşadıgım şeyler normal bi insanın yaşayabileceği derecede olmayan şeyler bunlar piskolojimi bozdu ve her gece yaşadıgım şeyleri tekrar hatırlıyorum bu çok acı bişe defalarca intihar etmeyi denedim kendimden nerfret ediyorum
00 Yorumla
+1 yılYa sacmalama ya sen alttakilere bakma herkes senin gibi hissediyor hayat guzel gez eglen bugunlerde gecicek dostum
010 Yorumla- +1 yıl
Ya dünya da gezilmesi gereken cok yer var allahın dagına gitsen bile bir güzellik bir manzara bir dogallık var kesfet bunları bu 60 yıl içinde mutlu ölmeyi hedefle en azından sürünme sürekli üzülme hayatın zevklerini bul eger mutlu olmak istiyorsan birazcık ugras su universiten bitince cok rahatlayacaksın iş bulursun belki baska ulkelerde oranın guzellikleri var hobin olsun
- +1 yıl
o zaman yapsana boyle yaparsan herkes sıkılır allah askına
- +1 yıl
ama sana iyi gelen birşey olmalı mutlaka olmalı yanii ne yaptıgında mutlu oluyorsun?hicbirşey mi? inanmam.
- +1 yıl
ya yapma yaa boyle hiçbirşeyden mi zevk almıyorsun
- +1 yıl
inanmıyorum buna yaa
o zaman senden kötü durumu olan insanların hayatlarını incele mesela karton toplayan bir adamın yerine koy kendini.şu an mesela dışarı çıkıp karton toplayabilrmisin.
00 Yorumla
+1 yılçok şükür hiç bir engelin yok,dşarıda ne zorluklarla mücedele eden insanlar var,senn böyle düşünmene yaşadığın bir şey yada biri etkili olabilir mi?
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılKardeş buldun mu çözüm bs bir şey. neymiş eksik olan hayatında
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıldine yönel derim.aynı durumu ben de yaşadım.namaz kıldım,kuran okudum o kadar iyi geldi ki,öyle bir huzurlu oldum ki anlatamam
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıldışarıda derken tam anlayamadım ne demek istediğini.benim huzursuzluğum içimdeydi.dine yönelerek bu huzursuzluğu yok ettim
Cevap sahibi+1 yılyok olmadı.zaten onlardan yana bir sıkıntım yoktu.sadece hayattan tat almıyordum.inşallah sen de en kısa zaman da istediğin huzura kavuşursun
+1 yılİşe girip ilk maaşını aldıktan sonra gelir yaşama isteği sen kafanı yorma, öğrencilikte olur öyle.
00 YorumlaAbi git abdest al namaz kıl huzura ruhen huzura er derim ben bir başlasan on numara hem okuyomuşsun okumayanlar var aramızda hasret kaldım okumaya
03 Yorumla- +1 yıl
Dediğin gibi haklısın rmzn
seninle ramazandan sonra bir gün içmek istiyorum
19 YorumlaHaliç seni çağırıyor :((
08 Yorumla- +1 yıl
Cık cık cık adamı neye teşvik ediyor ya -1
- +1 yıl
Sonuçta atlasa da atlamasa da dalga geçmemelisin. Soruyu yazan adamın ne duygu içinde oludğunu bilemeyiz değil mi ?
- +1 yıl
İyi günler. :)
aynen ben de öyleyim kardeş
05 Yorumla
+1 yılyaşama hevesi kaçmış elemanın
00 Yorumla
+1 yıluzun dönem askerlik yap
10 Yorumla
+1 yılİstanbul'da Oturuyosan Bogaz Köprüsü Derim...
00 Yorumlabence rahat batıyor.
00 Yorumla
+1 yıltasavvufa dal..
00 Yorumlapsikiyatra git
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar